trwała na lekko krecone wloski :)

1. Data: 2004-12-13 20:05:12

Temat: trwała na lekko krecone wloski :)
Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Dziewczynki

Tak mi sie pytanie nasunelo po przeczytaniu watku na temat trwalej
prostujacej.
A wiec mam lekko krecone wlosy za ramiona i denerwuje mnie ze sa takie
nijakie tzn ani krecone ani proste. Pare lat temu chcialam zrobic sobie
trwala ale wszystkie fryzjerki odradzily mi to twierdzac ze krecone wlosy,
po trwalej calkiem sie wyprostuja i beda wygladaly jak kopa siana. Ale tak
sobie mysle, ze moze od tamtej pory cos sie zmienilo w tej kwestii i wiecie
cos wiecej na ten temat :)
Wiec prosze Was o rady i Wasze doswiadczenia zwiazane z trwala .

Pozdrawiam
Beata