prostowanie włosów na stałe

1. Data: 2004-12-13 16:53:25

Temat: prostowanie włosów na stałe
Od: "eVe" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Wiem że mozna wyprostować włosy na czas do następnego mycia - nawet takie
moco kręcone, jak mają murzynki. Zastanawiam się jednak, czy jest możliwe
prostowanie włosów kręconych tak na stałe... Moja siostra zrobiła sobie 3
miesiące temu trwałą i teraz włosy jej się rozprostowywują - gdyby istaniał
sposób na trwałe rozprostowywanie, to byłoby bardzo dobre rozwiązanie. Z
tego co wiem trwała polega na tym, że płyn do ondulacji psuje wiązania
tkanek w trzonie włosa - odbudowują się one będąc skręcone na wałkach i tak
powstają trwałe loki. To może sa zabiegi takie, że burzy się te wiązania i
odnawia prostując...???????

Bardzo proszę o radę i informacje.

Buźka.
eVe

1. Data: 2004-12-13 16:55:13

Od: "eVe" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i oczywiscie ile to prostowanie kosztuje...?

1. Data: 2004-12-13 17:20:52

Temat: Re: prostowanie włosów na stałe
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-12-13 17:53,Użytkownik eVe ziewnął szeroko i rzekł:

> [...]
> powstają trwałe loki. To może sa zabiegi takie, że burzy się te wiązania i

Wiem, że można zrobić taki zabieg, coś jak odwrotna trwała :) Włosy są
rozprostowywane na jakiś czas i tak jak w przypadku zwykłej trwałej
pojawiają się odrosty. Ile to się trzyma, nie wiem, nie wiem też, ile
kosztuje. Moja koleżanka miała właśnie tak rozprostowywane włosy,
zupełnie nie wiem zresztą, po kiego, bo ja bym wiele dała, żeby mieć na
stałe takie loczki, jak ona miała :)

Krusz.
z loczkami na czas określony

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-12-13 17:40:37

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

Moja koleżanka miała właśnie tak rozprostowywane włosy,
> zupełnie nie wiem zresztą, po kiego, bo ja bym wiele dała, żeby mieć na
> stałe takie loczki, jak ona miała :)

Ehh, no właśnie, dlaczego kobiety z kręconymi włosami chcą je prostować? Ja
sobie kiedyś tak włosy zniszczyłam, żeby mieć przyzwoitą trwałą, żeby takie
proste nie były. Że też nie można isę jakoś zamienić
Maga - włosy proste jak druty, a do tego cienkie

1. Data: 2004-12-13 17:58:09

Od: "eVe" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <v...@u...megapolis.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> takie
> proste nie były. Że też nie można isę jakoś zamienić

Ano to jest tak, że jak sie trwałą zrobi i ona zaczyna schodzić (tzn
rozprostowywuje sie) to na głowie najczęsciej nie ma ani loków, ani niczego
na kształt fryzury tylko najzwyczajniejsze siano.. Wtedy każdy ratunek jest
dobry. Sama sie nad tym zastanawiam... Zawsze chcialam miec loki. Kiedys
miałam falowane włosy i poszłam do fryzjera i zrobiłam trwałą. Póki co jest
super ale lada moment i mi się zaczną rozprostowywać. Szukałam własnie na
necie coś o takim trwałym rozprostawywaniu i się przeraziłam cenami. Czy 200
zł to nie za dużo? Ufff... Takie życie. ;)

Pozdrófffka...
eVe

1. Data: 2004-12-13 18:13:48

Temat: Odp: prostowanie włosów na stałe
Od: "Satori" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maga <v...@u...megapolis.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cpkk6l$afh$...@n...onet.pl...

> [...]
takie
> proste nie były. Że też nie można isę jakoś zamienić
> Maga - włosy proste jak druty, a do tego cienkie

Tak jest zazwyczaj, ze chce się tego czego się nie ma. Ja mam włosy
naturalnie kręcone - i to w najprawdziwsze loki, a nie fale i szczerzy bym
wolała mieć jak to powiedziałaś "druty" :-)
Pozdrawiam.
Satori.

1. Data: 2004-12-13 19:31:51

Temat: Re: Odp: prostowanie włosów na stałe
Od: Renya <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Satori napisał:

> Tak jest zazwyczaj, ze chce się tego czego się nie ma. Ja mam włosy
> naturalnie kręcone - i to w najprawdziwsze loki, a nie fale i szczerzy bym
> wolała mieć jak to powiedziałaś "druty" :-)

Ja mam takie kręcone/falowane. I też marzyłam o prostych, do czasu aż
fryzjerka nie pobawiła się moimi włosami. Zrobiła mi totalnie proste,
tak w ramach modelowania. Wróciłam do domu, spojrzałam ze zgrozą w
lustro i szybciutko umyłam je, zeby znów zobaczyc kochane loczki :)

--
Renya
http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=703

1. Data: 2004-12-14 08:48:52

Od: "freda" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Thank you.
Użytkownik "eVe" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
tak
> powstają trwałe loki. To może sa zabiegi takie, że burzy się te wiązania i

hej
jest taki zabieg, który powoduje wyprostowanie włosa
sama kiedyś pytałam w salonie jak to wygląda
podobno Loreal wypuscił taka linię do prostowania włosów
utrzymuje się to ok 6 m-cy bo wlos odrasta juz normalny krecony :)
nie znam dokładnie techniki ale fryzjerka potwierdzała to co widziałam w tv
to juz sie robi w gabinetach
koszt ok 600 zł (na Śląsku)
pozdrówki
freda

1. Data: 2004-12-14 08:53:52

Od: "eVe" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podobno Loreal wypuscił taka linię do prostowania włosów
> utrzymuje się to ok 6 m-cy bo wlos odrasta juz normalny krecony :)

No właśnie... pytałam w kilku salonach i nigdzie tego nie robią. :( Będę
jeszcze chodzić po Wrocławiu i pytać, ale póki co... czy któryś z
wrocławskich salonów fryzjerskich prostuje trwale włosy???

1. Data: 2004-12-14 09:01:12

Od: "freda" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie... pytałam w kilku salonach i nigdzie tego nie robią. :( Będę
> jeszcze chodzić po Wrocławiu i pytać, ale póki co... czy któryś z
> wrocławskich salonów fryzjerskich prostuje trwale włosy???

tutaj niestety Ci nie pomogę
znam salon w Bytomiu
trochę byś miała do przejechania :)
pozdrówki