serum pod oczy Avon

1. Data: 2004-12-13 09:15:44

Temat: serum pod oczy Avon
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,
moje wątpliwości dotyczą używania wszelkich specyfików przeciwzmarszczkowych
pod oczy. Wiem, wątek był często poruszany, czytałam, jedna z Was zaczęła
używać czegoś pod oczy już w wieku 18 czy 19 lat. Ja jeszcze nie mam 25 i
się zastanawiam, czy serum wspomniane w temacie nie będzie za silnym
środkiem? Jakoś mam obawy, nie chciałabym sobie zmarszczek z kolei
spowodować, bo na razie ich jeszcze nie mam.
Więc jak, kupować czy nie?

Maja

1. Data: 2004-12-13 11:48:15

Temat: Re: serum pod oczy Avon
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> środkiem? Jakoś mam obawy, nie chciałabym sobie zmarszczek z kolei
> spowodować, bo na razie ich jeszcze nie mam.

Zmarszczek na pewno sobie nie spowodujesz, możesz co najwyżej podrażnić
skórę, jeśli jesteś uczulona na jakiś składnik kremu. Poza tym, skoro to
serum jest przeciwzmarszczkowe, a Ty zmarszczek nie masz, to raczej Ci nie
pomoże. Może w takim razie lepiej wybrać inny krem? Coś nawilżającego?

> Więc jak, kupować czy nie?

A czemu akurat to serum Cię interesuje?

--
Psycho_Mouse

1. Data: 2004-12-13 13:22:48

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty <a...@W...onet.pl> napisał(a):
> [...]
> środkiem? Jakoś mam obawy, nie chciałabym sobie zmarszczek z kolei
> spowodować, bo na razie ich jeszcze nie mam.

jeśli do tej pory nie używałaś jeszcze żadnych kremów pod oczy, to na pewno
nie zaczynaj od tego serum, gdyż może Cię tylko podrażnić. kremów pod oczy
należy używać od ok. 20 r.ż., ale najpierw zacznij od nawilżających.

1. Data: 2004-12-13 20:13:00

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie zaczynaj od tego serum, gdyż może Cię tylko podrażnić. kremów pod oczy
> należy używać od ok. 20 r.ż., ale najpierw zacznij od nawilżających.

Odpowiadając na oba posty: podraznić mnie nie podrażniło, raz już sobie
pacnęłam (no ale to był w sumie tylko raz). Nie zależy mi szczególnie na tym
serum, ale nie stać mnie raczej na te specyfiki, o których mówicie. No,
nawet mogłabym się szarpnąć, ale o czymś w rodzaju Vichy czy LRP to czytam,
że uczula właśnie. Oczywiście, że musiałabym spróbować, ale z moich
znajomych nikt nie ma, a nie wiem, czy za darmo coś rozdają. Nie upieram się
na nic konkretnego, ale denerwujące jest, że tak naprawdę na opakowaniach
nie piszą (może z wyjątkiem chyba Eris) od jakiego wieku można stosować dany
specyfik.
Jak na razie używam tylko Nivea Soft, przed wyjsciem "cold weather" Avonu.
No więc nie wiem, jakoś nie mogę się zdecydować, czytam i czytam o tych
nawilżających i "podocznych" kremach i jakoś nic mi nie przychodzi do głowy.
Nawet nie wiem od czego zacząć próbować. I w ogóle zastanawiam się, co
oznacza "nawilżający". Dla mnie nawilżający jest Nivea Soft, ale nie wiem
jak sprawdzic jak nawilża ten, a jak inny.

Ale dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam!

Maja

1. Data: 2004-12-13 21:14:53

Od: "Psycho_Mouse" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym
> serum, ale nie stać mnie raczej na te specyfiki, o których mówicie.

Ja, ani justa, nie pisałyśmy o żadnych konkretnych kremach, więc skąd wiesz,
że Cię na nie nie stać? Osobiście mogę polecić żel ze świetlikiem i chabrem
Flosleku, który kosztuje niewiele ponad 5 zł. Natomiast działa świetnie,
zwłaszcza jak się za długo siedzi przed komputerem. :> Poza tym, Avon ma w
swojej ofercie również krem nawilżający, a kosztuje na pewno mniej niż to
serum.

> No, nawet mogłabym się szarpnąć, ale o czymś w rodzaju Vichy czy LRP to
> czytam,
> że uczula właśnie.

Mnie np. nie uczulają. Na każdego te kosmetyki moga działać inaczej, więc na
Twoim miejscu raczej bym się nie sugerowała takimi opiniami.

> [...]
> na opakowaniach
> nie piszą (może z wyjątkiem chyba Eris) od jakiego wieku można stosować

I dobrze, że nie piszą, bo to bzdura. Wiek skóry wcale nie musi się zbiegać
z wiekiem samej osoby.

> I w ogóle zastanawiam się, co
> oznacza "nawilżający". Dla mnie nawilżający jest Nivea Soft, ale nie wiem
> jak sprawdzic jak nawilża ten, a jak inny.

A tego to już nie rozumiem, wybacz.

--
Psycho_Mouse

1. Data: 2004-12-14 09:36:08

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał/a w news:cpjmk1$buk$1@inews.gazeta.pl:

> czy serum wspomniane w temacie nie będzie za silnym
> środkiem? Jakoś mam obawy, nie chciałabym sobie zmarszczek z kolei
> spowodować

Możesz podkręcić jasność wypowiedzi?

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-12-14 14:37:47

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty <a...@W...onet.pl> napisał(a):
> Nie zależy mi szczególnie na tym
> serum, ale nie stać mnie raczej na te specyfiki, o których mówicie.

ekhem, ale ja nic nie polecałam :) natomiast skoro podajesz już półkę cenową,
to mogę polecić np. te żele Flosleku, jedyne 5 zł. z Avonu: aloesowy żel pod
oczy, żel z peptydami, żel relaksujący - ok. 10-15 zł. na pierwsze
zmarszczki - Dermika Preventi, tu już nieco więcej, ok. 40 zł.

1. Data: 2004-12-14 22:51:53

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@o...pl> napisał w wiadomości > >
czy serum wspomniane w temacie nie będzie za silnym

> Możesz podkręcić jasność wypowiedzi?

Oczywiście, już to czynię. Chodzi mi głównie o to, żeby znarszczki się NIE
POJAWIŁY, skoro ich jeszcze nie ma. Skoro te kremy coś robią, żeby
zmarszczek nie było, to może robią coś, że jak ich nie ma to się pojawiają?
:). Znaczy tak: czasem krem może zawierać w sobie jakąś substancję, kwas czy
cuś, co może źle wpływać na coś w skórze. Nie wiem, nie znam się i dlatego
pytam.

A co do jeszcze innych postów: dzięki, popatrzę sobie jeszcze po sklepach,
wprawdzie u nas w Olsztynie wybór nie taki znów wielki... Jak na zawołanie w
wielu babskich gazetach się rozpisują o oczach i kremach, ale oczywiście nic
konkretnego, tyle to ja już wiedziałam. Po prostu chyba wybiorę sobie parę
typów i będę łazić po sklepach i pytać. A co do cen to bez przesady, może
być więcej niż te 10 zł :). Właśnie wczoraj zobaczyłam, że coś tam z LRP
kosztuje 38 zł, jeszcze nie tak tragicznie (no, ale może dopiero po Nowym
Roku się skuszę).

Czyli co, serum nie? No dobra...

M.

1. Data: 2004-12-14 23:16:12

Od: "Psycho_Mouse" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi mi głównie o to, żeby znarszczki się NIE
> POJAWIŁY, skoro ich jeszcze nie ma.

Muszę Cię zmartwić, ale nie ma żadnego środka, który by całkowicie
zastopował proces starzenia się skóry. Zmarszczki i tak się pojawią, nie ma
rady. :> Eliksiry młodości występują tylko w bajkach. :-)

> A co do jeszcze innych postów: dzięki, popatrzę sobie jeszcze po sklepach,
> wprawdzie u nas w Olsztynie wybór nie taki znów wielki...

Oj, no bez przesady. Sephorę tam macie?

> Czyli co, serum nie? No dobra...

Ja po prostu uważam, że są lepsze środki i używanie czegoś liftingującego na
skórę bezzmarszczkową jest trochę bez sensu. Jesli to serum tolerujesz
dobrze i uważasz, że jest ok, to czemu nie? Nie traktuj opinii na tej grupie
jak jakiejś wyroczni! :P

--
Psycho_Mouse

1. Data: 2004-12-15 00:34:34

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> POJAWIŁY, skoro ich jeszcze nie ma. Skoro te kremy coś robią, żeby
> zmarszczek nie było, to może robią coś, że jak ich nie ma to się

Hmm.. to nie chodzi o to ze sie pojawia. Skora twarzy do okolo 25 roku zycia
sama wytwarza substancje ktore "walcza ze zmarszczkami". Kremy regenerujace
sa potrzebne dopiero ewentualnie po 35 r.z. a silnie regenerujace po 45.
Jesli teraz zaczniesz stosowac krem +35 to wcale nie oznacza ze bedziesz
miala zmarszczki, poprostu rozleniwisz skore i przestanie ona produkowac
wlasny kolagen itd. Chodzi o to ze majac juz te powiedzmy 36 lat bedziesz
musiala uzywaz kremow dla dojrzales cery +45 bo te na +35 nie bada juz na
Twoja skore dzialac. A co zrobisz gdy bedziesz miala 50? chyba jedynie
operacja plastyczna:-))
Wiec zmarszczek sobie nie spowodujesz, ale majac 40 nic juz Ci nie pomoze bo
skora bedzie przyzwyczajona do silnych substancji regenerujacych.

Najlepszy bedzie zel ze swietlikow (okolo 5zl) lub czesto wspominany ziaji
"pietruszkowy" (tez okolo 5zl)
Czesto powtarzacie "tani nie oznacza zly" w tym przypadku 100% prawdy....

Pozdrawiam, K...

cienie pytanko
Perfumy
Kręcone włosy