Re: Kilka uwag o reformie służby zdrowia

Data: 2018-01-30 18:04:18
Temat: Re: Kilka uwag o reformie służby zdrowia
Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl>

Użytkownik "Endriu" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
news:p4nkla$40j$1@usenet.news.interia.pl...

> Nie wiem ale to moje zdanie, jest nabyte na podstawie ostatnich kłopotów
> mojej małżonki z nogą. Jeżeli hirurg naczyniowiec z wieloletnim
> doświadczeniem w dziedzinie leczenia ciężkich ran każe płukać ranę w
> wodzie z mydłem to za to powienien być kurwa kryminał, oraz odebranie
> uprawnień lakarskich. Nie wiem ale do dzisiaj mam kaca moralnego i
> chciałbym sie skurwysynowi za tą diagnoże jakoś odpacić.

Jakis czas temu napisalem:
"<50 lat temu kolega opowiadal o przypadku ze rana po amputacji nogi nie
chciala sie zagoic.
<Sprowadzili taksuwka z Katowic (za grube pieniadze) dwu profesorow. Ci
kazali moczyc kikut w mydlinach z szarego mydla. Pomoglo natychmiast.
<Jakiego mydla uzywalas?

Nie kazde mydlo jest szare.
"Szare mydło - mydło potasowe, to mieszanina soli potasowych wyższych kwasów
karboksylowych, gliceryny, kwasu cytrynowego, chlorku sodu i innych. W
odróżnieniu od mydeł sodowych nie zawiera sztucznych barwników czy
substancji zapachowych,"

Rany to powszechne zjawisko. Dotyczy wielu ludzi.
Zatem jakiego mydla uzywales?.
S*