Kim jest niewyskrobaniec?

1. Data: 2013-03-14 16:18:22

Temat: Kim jest niewyskrobaniec?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie macie już dość lania obłudy i nienawiści przez katoli?
To ja powiem wam kim jest niewyskrobaniec, to taki osobnik że jak
matka patrzy na niego, to żałuje tego o czym oficjalnie nie można
mówić, a i tak wszyscy rozumieją, nie rozumie tylko niewyskrobaniec.
Niewyskrobaniec to też osobnik, którego życie nie ma żadnej wartości,
ponieważ jego droga życiowa to wszystkich zapluć, nienawidzieć,
prześladować, poniżać i gnębić i wmawiać, że robi się szkodę dla jakiś
wysokich wartości, czyli - bo zupa znowu była za słona-.

Reasumując życie niewyskrobańca, jest dlatego bez wartości, że gdyby
go nie było, innym żyłoby się lepiej, bez poniżenia, prześladowania ,a
nawet mordu.

Niewyskrobaniec najlepiej czuje się wśród oczywiście niewyskrobańców,
którym dzięki ilości nabrzmiewają im ich cechy i tak jeden
niewyskrobaniec powie- homo zagraża rodzinie i moralności,- drugi
niewyskrobaniec już biegnie z łapami.
Chociaż homo istnieje od zarania , nigdy rodzinie nie zagrażało i nie
zagraża.
Czyli niewyskrobaniec chce prześladowań niewinnych z swojej
nienawiści , którego tezy nie mają nic wspólnego z rzeczywistością,
ale przecież nie o rzeczywistość tu chodzi ale żeby kogoś skrzywdzić,
na silnych przecież się nie rzuci, znamy te metody- zupa jest zawsze
zasłona.

No niemoralny niewyskrobaniec jest i grupa niewyskrobańców, bo
szkodzić innym to niemoralność, obecnie nazwana patologia. Chociaż
grupa niewyskrobańców przekonać chce siebie najbardziej o swojej
moralności.

I tak kiedyś niewyskrobańcy pali kobiety na stosie, a teraz homków
prześladują i czy ktoś normalny, człowieczy, chciałby należeć do
takiej grupy.? No napewno nie, bo człowiek nie upadł tak nisko aby być
niewyskrobańcem, którego życie nie przedstawia żadnej wartości.

2. Data: 2013-03-14 19:58:44

Temat: Re: Kim jest niewyskrobaniec?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 14 marca 2013 17:18:22 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> [...]
>
> takiej grupy.? No napewno nie, bo człowiek nie upadł tak nisko aby być
>
> niewyskrobańcem, którego życie nie przedstawia żadnej wartości.

O żesz K! To ja jestem takim niewyskorbancem (serio)
a mam przyjaciela (na dystans) homka...!?
Juz sie pogubilem...i co teraz? ;P
Globciu uratuj moja dusze!
Bo cialo juz stracone
;)

3. Data: 2013-03-14 20:56:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 20:58, m...@g...com wrote:

> O żesz K! To ja jestem takim niewyskorbancem (serio)
> a mam przyjaciela (na dystans) homka...!?
> [...]

Trzeba odzielić ziarno od plew . Odróżnić dobro od zła , a złem
obecnie jest katolicym i Islam religie z których wykluwa się
największa patologia społeczna. Mój poprzednik pisał to samo na
nazizm, komunizm, katolicym, bo z każdym pokolenie odrodza się zło.

4. Data: 2013-03-14 21:08:56

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 14 marca 2013 21:56:28 UTC+1 użytkownik glob napisał:

> [...]
>
> największa patologia społeczna. Mój poprzednik pisał to samo na
>
> nazizm, komunizm, katolicym, bo z każdym pokolenie odrodza się zło.

Nic nie trzeba. Plewa wiatr rozwieje sam na cztery strony swiata a ziarno zostanie w
glebe wsiane. Kolei zycia nikt nie wzruszy, szalencom tylko sie tego zachciewa...ot
realnej miary siebie im brak to bladza jak we mgle. Biedaczyska.
Ty sie Globik za boze narzedzie oczyszczenia mam nadzieje nie uwazasz -co? ;)
Albo za glos wolajacego na puszczy...czy jak to tam szlo... :P
No chyba ze jednak -to i wszystko byloby jasne...ot i lekarz by sie zdal i niebieskie
tabletki na miejscu... ;P
cheers Globasku ;D

5. Data: 2013-03-14 21:42:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 22:08, m...@g...com wrote:

> [...]
> Albo za glos wolajacego na puszczy...czy jak to tam szlo... :P
> No chyba ze jednak -to i wszystko byloby jasne...ot i lekarz by sie zdal i

Tak tylko kościół pustoszeje a boziojebcy od tej masturbacji bozią w
kaftanikach siedzą, tylko ta Polska normalnych prześladuje a do
zboczeńców się modli, ano Polska to przecież trzeci świat i tak
kościół ze swoim złem idzie w plemiona afrykańskie ,gdzie w imię
prezerwatywy zaraża hivem nowo nawróconych.

6. Data: 2013-03-14 21:49:30

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 14 marca 2013 22:42:11 UTC+1 użytkownik glob napisał:

> [...]
>
> kościół ze swoim złem idzie w plemiona afrykańskie ,gdzie w imię
>
> prezerwatywy zaraża hivem nowo nawróconych.

Nie boj nic (bozy szalencze jak widze jednak)
-co ma wisiec nie utonie...a ty sie pustymi kosciolami martwisz?
;P

7. Data: 2013-03-14 21:52:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 22:49, m...@g...com wrote:

> [...]
>
> Nie boj nic (bozy szalencze jak widze jednak)
> -co ma wisiec nie utonie...a ty sie pustymi kosciolami martwisz?

Każdy katol ma deficyty sumienia, jak kościół zaraża hivem to i tak
nie ludzie ważni tylko kościół, no ale w polsce też od polityki kk
mamy epidemie hiv więc powodzenia.

Wybitni watykaniści - nowe, lepsze wraca :)
Totalne zniewolenie
o Kościele
Jezuita papieżem Franciszkiem
pytanko