Jezuita papieżem Franciszkiem

1. Data: 2013-03-13 19:25:58

Temat: Jezuita papieżem Franciszkiem
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Arhentina!
Cardinale Bergolio!
Jezuita papieżem! :P

2. Data: 2013-03-13 19:32:59

Temat: Re: Jezuita papieżem Franciszkiem
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Mar, 20:25, m...@g...com wrote:
> Arhentina!
> Cardinale Bergolio!
> Jezuita papieżem! :P

A kogo to obchodzi , tylko w polsce non stop media bzdurami nudzą, co
też stadny pęd prymitywizmu doznajesz.?

3. Data: 2013-03-13 19:39:14

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 13 marca 2013 20:32:59 UTC+1 użytkownik glob napisał:

> A kogo to obchodzi , tylko w polsce non stop media bzdurami nudzą, co
>
> też stadny pęd prymitywizmu doznajesz.?

Nie powinno być obojetne nawet dla Ciebie w jaką duchowość bedzie kościół pchał w
najbliższym czasie ponad miliard ludzi...

4. Data: 2013-03-13 19:48:43

Od: leszek niewiadomski <l...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 13.03.2013 20:39, schrieb m...@g...com:

> Nie powinno być obojetne nawet dla Ciebie w jaką duchowość bedzie kościół pchał w
najbliższym czasie ponad miliard ludzi...

Pisze sie "Argentina", a gosc jest wloski Argentynczyk (rodzice Wlosi),
z wyksztalcenia inzynier chemik, doktorat w Niemczech (pewnie w teologii?).
Buenas noches, senoras y senores.
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a
comparison involving a security service, or a calling the opponent an

5. Data: 2013-03-13 19:53:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Mar, 20:39, m...@g...com wrote:

> Nie powinno być obojetne nawet dla Ciebie w jaką duchowość bedzie kościół pchał w
najbliższym czasie ponad miliard ludzi...

A cz ten zbrodniasz kiedyś zrobił coś dobrego czy tylko morze krwi
wylewał, ta ideologia jest chora. Papież powinien ogłosić rozwiązanie
kościoła to wtenczas by było jedyne dobro które by uczynił.

6. Data: 2013-03-13 20:07:55

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 13 marca 2013 20:53:17 UTC+1 użytkownik glob napisał:

> [...]
>
> wylewał, ta ideologia jest chora. Papież powinien ogłosić rozwiązanie
>
> kościoła to wtenczas by było jedyne dobro które by uczynił.

I właśnie jedynie jezuita moglby sie na to porwac...
W kazdym razie do łask wraca Anthony de Mello jako autor do dzis bedacy na indeksie
koscielnym, mimo jego rzekomego nieistnienia...
(A.de mello: jezuicki psycholog i psychoterapeuta pochodzacy z Indii, ktore byly
terenem dzialan misyjnych owego Franciszka Ksawerego, na ktorego to imie raczej niz
na franciszka z Asyzu wskazuje wybór Bergolia).

7. Data: 2013-03-13 20:43:49

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
>Arhentina!
>Cardinale Bergolio!
>Jezuita papieżem! :P

Nie wiadomo, co to naprawdę oznacza. Jezuita. Dziś w USA to najczęściej
socjalista. Jak w Argentynie- nie wiem.
Poza tym- dziwi mnie, że wybrano znów kogoś dość już leciwego.
Pierwsze moje wrażenie: ruchy, zachowanie- Jan Paweł. I obym się mylił- a
przynajmniej żeby tak krótko nie rządził.

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

8. Data: 2013-03-13 22:01:53

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Mar, 20:39, m...@g...com wrote:

> Nie powinno być obojetne nawet dla Ciebie w jaką duchowość bedzie kościół pchał w
najbliższym czasie ponad miliard ludzi...

Duchowosc??
Wiesz, co znalazłam NA PIERWSZYM MIEJSCU
jednego z super powaznych komentarzy?
Prosze:

Nie toleruje homoseksualistów, dopuszcza prezerwatywy.

Dzieki piekne za taka duchowosc.

9. Data: 2013-03-13 22:05:50

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
y.googlegroups.com...
On 13 Mar, 20:39, m...@g...com wrote:
> W dniu środa, 13 marca 2013 20:32:59 UTC+1 użytkownik glob napisał:
>
>Duchowosc??
>Wiesz, co znalazłam NA PIERWSZYM MIEJSCU
>jednego z super powaznych komentarzy?

Z onetu?

>Prosze:

>Nie toleruje homoseksualistów, dopuszcza prezerwatywy.

>Dzieki piekne za taka duchowosc.

Masz na mysli duchowosc komentatora, mam nadzieje.

10. Data: 2013-03-13 22:12:43

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Mar, 20:39, m...@g...com wrote:

> [...]

jednego z super powaznych komentarzy?
Prosze:

Nie toleruje homoseksualistów, dopuszcza prezerwatywy.

=========================

Czyli co? Gdyby miał partnera i wziął z nim slub- to wtedy była by to godna
pochwały duchowość? Czy dobrze rozumiem?

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

pytanko
Globek - pytanie o seksualnosc
Papież abdykował bo został skazany na 25 lat więzienia za ludobójstwo
Kaplica Sykstyńska.
Dlaczego tak jest?