Kim jesteście?? :-)

31. Data: 2003-09-05 08:38:55

Temat: Re: Kim jesteście?? :-)
Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <C...@p...pl> napisał w wiadomości
news:bj70r6$a8p$2@ns.master.pl...
> Witam;

Ja obecnie też "siedzę w domu".
Jestem po ekonomii (licencjat) teraz niedługo będę się bronić (mgr) od
października idę do kolejnej szkoły 2-letniej (ezoteryka, bioenergoterapia,
astrologia, numerologia i inne takie)
Szukam pracy na pół etatu.
Żyję w konkubinacie, mam dwoje dzieci.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
"Piękność jest dla kobiety ważniejsza niż inteligencja,
bo mężczyźnie łatwiej przychodzi patrzenie niż myślenie" Marlena Dietrich

32. Data: 2003-09-05 08:45:35

Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba, wirtualnie znana jako "tweety" napisała:

: Witam;
: mam takie pytanko, napiszcie kim jestście z zawodu tzn. np. ja pacuję
: jako.....

Z wykształcenia:
- mgr filologii rosyjskiej,
- mgr AISO - Międzynarodowej Akademii Nauk w San Marino
- podyplomowo - AE - Handel międzynarodowy

Obecnie:
- Spec. ds. Marketingu i Handlu - firma eksportowa
- Tłumacz przysięgły ....strasznie leniuchowaty ostatnio
- Ten sam facet od 13 lat ( jako mąż i nie mąż )
- Dorobek: dwójka uroczych przedszkolaków - urwipołków

--
****Tashunko pozdrawia cieplutko***
( ostatnio raczej czytująca niż pisząca z braku veny i czasu...)

33. Data: 2003-09-05 09:25:34

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Aneta" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
>
> chodniopomorskim
>

> Hehe. Spóźniłaś się ;) Eulalka była pierwsza :)
> (Wiem, wiem, jesteś mężatką :)))
>
> pozdrawiam cieplutko
> misiczka z Wrocławia

zawsze można mieć cos w zapasie ;))
pozdrawiam gorąco
aneta (od kilku lat warszawianka a wcześniej łukowianka)

34. Data: 2003-09-05 09:27:24

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

tweety napisala:

>Witam;
>mam takie pytanko, napiszcie kim jestście z zawodu tzn. np. ja pacuję
>jako....

Jak juz kiedys ujawnilam na psd ;) - jestem astrofizykiem, pracuje w instytucie
naukowym, za jakies poltora roku mam nadzieje obronic doktorat. Od dwoch lat na
emigracji, ale jeszcze szukam swojego miejsca na Ziemi. :))) Od roku zamezna,
TZ rowniez robi doktorat - z informatyki. Dzieci na razie jedynie w dosc
mglistych planach ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

35. Data: 2003-09-05 10:16:03

Od: "Mubuza" <m...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <C...@p...pl> napisał w wiadomości

Ja na poczatku pragne sie ze wszystkimi przywitac:)
Jestem nowa czytelniczka i mam nadzieje, ze w niedlugim czasie zaczne
zaliczac sie do "grupowiczek"

> Witam;
> mam takie pytanko, napiszcie kim jestście z zawodu

A teraz trzy slowa o sobie:
- socjolog - do pelnego tytulu zostala mi obrona pracy
- zawody wykonywane dotychczas mozna nazwac ogolnie jako dorywcze, w
przyszlym roku chcialabym bardzo pracowac juz w swoim zawodzie
- szczesliwa mezatka
- przyszla mloda mama - moje malenstwo ma wlasnie 20tyg i coraz dobitniej
dokazuje w brzuszku:), rosnie wlasciwie chyba z dnia na dzien w zwiazku z
czym pierwszy raz w zyciu stalo sie prawdziwe "babskie" powiedzenie: nie mam
w co sie ubrac:)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Mubuzia, co z powodu bolow brzuszka musi lezec w lozeczku

36. Data: 2003-09-05 10:46:14

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta wrote:

> a wolny???

zaczelabym od:
a prawdziwy???
a nie troll czasem???
;)

Dominika

37. Data: 2003-09-05 11:19:18

Od: "Dan" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wolny
i nie troll zapewniam :):)
jak któraś pani chce sie wybrać na romantyczną kolację to zpraszam na priv
:)

38. Data: 2003-09-05 11:46:21

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Xena straciła widać kontakt z nadświadomością popełniając:

> PS. A może się umówię? w końcu 18kPLN na ziemi nie lezy ;-)

To chyba zależy od pozycji...

puchaty

39. Data: 2003-09-05 11:46:38

Od: "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako Dan mieszkający pod adresem <f...@i...pl>
w poście news:bj9rhb$fdm$1@nemesis.news.tpi.pl napisał w ten deseń:
> wolny
> i nie troll zapewniam :):)
> jak któraś pani chce sie wybrać na romantyczną kolację to zpraszam na
> priv :)

chcesz przebierać w paniach? Casting ogłaszasz? Fotki zwracasz? ;-)
ROTFL
pozdr
Xena
PS. A może się umówię? w końcu 18kPLN na ziemi nie lezy ;-)

40. Data: 2003-09-05 11:49:41

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Xena napisala:

>PS. A może się umówię? w końcu 18kPLN na ziemi nie lezy ;-)

Pewnie, ze nie na ziemi, tylko na rachunku bankowym ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

rozpoznanie-diagnoza