Kiszenie ogórków

11. Data: 2008-07-08 11:21:10

Temat: Re: Kiszenie ogórków
Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"P.H." <k...@g...w.sieci> wrote in message
news:g4vi6h$k30$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Panslavista" <p...@h...com> napisał w wiadomości

> i jeszcze jedno - ile roztworu wchodzi Ci na 100kg ogórków??
> pzdr
> Piotr

Do tego nie trzeba umieć / znać stechiometrię.
A ja sobie popiwkowałem i idę spać, więc policz sobie sam.
Zresztą - pisałem o tym w zeszłym roku - pogooglaj.

12. Data: 2008-07-08 11:24:29

Od: "P.H." <k...@g...w.sieci> szukaj wiadomości tego autora

> "P.H." <k...@g...w.sieci> wrote in message

> Do tego nie trzeba umieć / znać stechiometrię.
> A ja sobie popiwkowałem i idę spać, więc policz sobie sam.
> Zresztą - pisałem o tym w zeszłym roku - pogooglaj.

chyba faktycznie popiwkowałeś. pytałem ile cieczy wlewasz do beczek jeśli
ułożysz w nich 100kg ogórków. bardziej od chemii potrzebna tu matematyka
(całki) albo po prostu doświadczenie które podobno masz :-)

dobranoc

13. Data: 2008-07-08 11:43:13

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ułożysz w nich 100kg ogórków. bardziej od chemii potrzebna tu matematyka
> (całki) albo po prostu doświadczenie które podobno masz :-)

He..he, proste jak drut - stężenie roztworu jest stałe, gdy go braknie (nie
zalane do końca - robię następną partię roztworu o tym samym stężeniu i
dolewam.

14. Data: 2008-07-08 13:09:02

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@h...com> wrote in message

> [...]
>
> He..he, proste jak drut - stężenie roztworu jest stałe, gdy go braknie
> (nie zalane do końca - robię następną partię roztworu o tym samym stężeniu

Znowu jakiś kutas zabawia się black-boxem - ma inne kody alfabetu.

15. Data: 2008-07-08 15:40:19

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:
ws.atman.pl
użytkownik *Chiron* napisał(a):

> 2. Sól- jeśli mają być przechowywane dłużej, to KONIECZNIE sól niejodowana
> (popsują się)

Idzie gdzieś dostać niejodowaną?

--
Big Jack
//////

16. Data: 2008-07-08 15:51:50

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Big Jack" <a...@b...zz> wrote in message
>W wiadomości:
ws.atman.pl

> Idzie gdzieś dostać niejodowaną?

W sklepach - sól kamienna do przetworów.

17. Data: 2008-07-08 19:25:19

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Big Jack" <a...@b...zz> wrote in message news:48738a64$1@news.home.net.pl...
>W wiadomości:
ws.atman.pl

> Idzie gdzieś dostać niejodowaną?

Legendy o jodowanej soli są nieśmiertelne.
Nie słyszałem aby ktoś wyjaśnił to teoretycznie a w praktyce też nie znajduje
potwierdzenia.

TomekD

Zabudowa ościeżnic metalowych - warto?
Ile kosztuje wezownica do Beretty 11bi?