Klamstwo a ocz?

11. Data: 2001-01-05 00:41:14

Temat: Re: Klamstwo a ocz?
Od: Elwira Tyminska <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafał Stepanczenko" <m...@p...onet.pl> napisał / wrote:

> Robert Karpiński napisał(a) w wiadomości:
> <932kp2$a49$1@sunsite.icm.edu.pl>...
> bdura, tak jest tylko u osob neurologicznie praworecznych
dlaczego praworecznych co to ma zanaczenie

12. Data: 2001-01-05 02:58:54

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Jan 2001 00:11:11 +0100, "Tomasz 'Merlin' Kolinko"
<t...@s...com.pl> wrote:

>W ktora strone wedruje wzrok, gdy czlowiek klamie?

jesli klamce nie panuje nad swoimi odruchami, najczesciej patrzy lekko
w lewo przy klamstwie - podobnie, jak np. przy zdziwieniu wiekszosc
ludzi spojrzy w prawo ku dolowi etc. etc.

--
[cookie]
fidonet: 2:482/64

13. Data: 2001-01-05 05:32:55

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Stepanczenko wrote:

> bdura,

Sam jesteś bzdura.

> tak jest tylko u osob neurologicznie praworecznych

Tjaa... A jak ktoś jest leworęczny, to mu się półkule miejscami
zamieniają? :->
--
Dariusz Laskowski
mailto:d...@p...pl

14. Data: 2001-01-05 13:32:53

Od: "Lou" <l...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sporo ludzi potrafi kłamać patrząc prosto w oczy.
I uśmiechając się.
Użytkownik "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@s...com.pl> napisał w
wiadomości news:3a53b379@news.vogel.pl...

15. Data: 2001-01-05 17:03:52

Od: "TiR 2000" <t...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W ktora strone wedruje wzrok, gdy czlowiek klamie?

Przewaznie w lewogore.

--
Best regards - TiR 2000 - GG# 413992
t...@w...com.pl.NOSPAM | t...@t...prv.pl.NOSPAM

16. Data: 2001-01-05 18:24:21

Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sporo ludzi potrafi kłamać patrząc prosto w oczy.
> I uśmiechając się.
> Użytkownik "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@s...com.pl> napisał w
> wiadomości news:3a53b379@news.vogel.pl...

Nałogowi kłamcy patrzą prosto w oczy i potrafią się jeszcze uśmiechać , bez
względu na gatunek kłamstwa.Sam znam jedną dziewczynę, która więcej kłamie
niż mówi prawdy - oczywiście prosto w oczy.Nic sobie nie robi z tego jak prawda
wyjdzie na jaw i dalej kłamie , tylko szuka innego tematu.

Pozdrawiam
Tadek

17. Data: 2001-01-06 14:46:42

Od: "TiR 2000" <t...@m...l.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego praworecznych co to ma zanaczenie

Pewne roznice w budowie ludzkich polkul mozgowych determinuja kierunek
dryfowania wzroku w opisanym przypadku. A jesli ktos ma owe polkule
poprzekrecane to wzrok bedzie mu lecial w prawo i w gore. Ale AFAIK
tacy ludzie przewaznie sa mankutami - co wcale nie oznacza ze kazdy
mankut tak ma. I vice versa - czlowiek z poprzekrecanymi polkulami
moze byc praworeczny.

--
Best regards - TiR 2000 - GG# 413992
t...@m...l.pl.NOSPAM | t...@t...prv.pl.NOSPAM

18. Data: 2001-01-06 14:48:06

Od: "TiR 2000" <t...@m...l.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tjaa... A jak ktoś jest leworęczny, to mu się półkule miejscami
> zamieniają? :->

Slowo ,,neurologicznie''.

19. Data: 2001-01-06 21:00:56

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W inną niż wtedy kiedy sobie coś przypomina, ale zawsze do góry. Zawodowi
> kłamcy (tak jak ja ;-)) patrzą 1 cm nad nasadę nosa
Podobno wystarczy patrzec na czolo i efekt jest taki sam :)

> się, że patrzą mu prosto w oczy. Problemem są jednak zwężające się źrenicę,
> ale na to sposób wynaleźli już kupcy z dalekiego wschodu.... kiedy kłamią w
> myśli mówią "Kocham Cię" najszczerzej jak potrafią, a ich twarz rozświetla
> szczery uśmiech i źrenice rozszerzają się. Ważne jest też opanowanie głosu,
> zazwyczaj w czasie kłamstwa ton głosu lekko się podnosi.

Dzieki za informacje - moze sie kiedys przydac.:)

pozdrawiam
Merlin

20. Data: 2001-01-06 21:03:23

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
Po czesci potwierdzily moje spostrzezenie (ze w lewo):)

pozdrawiam
Merlin

czy wolno mi..?
anoreksja i depresja z checia samobojstwa...
co ja o tym mogę myśleć
TVN-AGENT
chyba jestem homoseksualistą