Klapa od spluczki;-)

1. Data: 2002-09-18 16:22:34

Temat: Klapa od spluczki;-)
Od: "Megi" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem. Kupilismy kostke ktora sie wrzuca do pojemnika do splukiwania
sedesu. Niestety nie potrafimy tej spluczki otworzyc!!!Nadmienie, iz jest to
spluczka ceramiczna.
Pozdrowionka
Megi

1. Data: 2002-09-18 21:19:42

Temat: Re: Klapa od spluczki;-)
Od: "Viren" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może należy odkręcić ten guzik od spuszczania wody, u mnie tak to działa
Pozdrowienia
Ewa

1. Data: 2002-09-19 06:20:10

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

kiedys swego czasu moja siostra wrzucila taka kostke do spluczki - efekt po ok.
2 tygodniach byl taki ze wszelkie uszczelki w spluczce zaczely przeciekac -
wydaje mi sie ze mialo to jakies ujemne skutki dla gumy - po jej wyjeciu bardzo
szybko wszystko wrocilo do normy

1. Data: 2002-09-19 07:46:53

Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"Megi" dobiera się do spłuczki
> Mam problem. Kupilismy kostke ktora sie wrzuca do pojemnika do splukiwania
> sedesu. Niestety nie potrafimy tej spluczki otworzyc!!!

Są dwa (przynajmniej ja do tej pory spotkałem dwa) sposby/patenty stosowan
przez producentów.

1) wokół przycisku do spłukiwania jest pierścień. Połóż na nim palce obu rąk
i kręć w lewo. W ten sposób wykręcisz kołnierz. Potem ściągnij przykrywkę

2) jeśli masz dwa przyciski (mniej/więcej wody) to pomiędzy nimi
prawdopodobnie masz przegrodę. Lekko wciśnij oba przyciski tak, aby chwycić
tę przegrodę w palce. Przekręć (też chyba w lewo) i wyciągnij. Potem
ściągnij przykrywkę spłuczki.

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2002-09-19 08:29:38

Od: fix <f...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

kw wrote:

> [...]
> wydaje mi sie ze mialo to jakies ujemne skutki dla gumy - po jej wyjeciu bardzo

Wszystkie te środki mają ułatwić utrzymanie w czystości lub uprościć czyszczenie i
mycie. Wobec tego muszą one powodować większą penetrację wody czyli zmniejszać
napięcie powierzchniowe wody. To zmniejszenie napięcia powierzchniowego powoduje
przeciekanie uszczelek.
f...@t...net.pl
/~\ The ASCII
\ / Ribbon Campaign
X Against HTML
/ \ Email!

cykliniarza potrzeba!
granitogres Opoczno?
precz z żyrandolem!
blaty - kuchnia, łazienka, pomieszczenie gospodarcze
ADG do aneksu (bol glowy)