Klasa pierwsza - ilość godzin

1. Data: 2007-09-03 16:48:32

Temat: Klasa pierwsza - ilość godzin
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Ile godzin tzw. kształcenia zintegrowanego mają Wasze dzieci w klasie
pierwszej? Czy zajęcia sporotwe są wliczone do godzin k.z., czy też są
liczone osobno? Jeśli tak, to ile jest godzin w-f ?

Pozdr. Ewa

2. Data: 2007-09-03 17:01:59

Temat: Re: Klasa pierwsza - ilość godzin
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam. Ile godzin tzw. kształcenia zintegrowanego mają Wasze dzieci w
> klasie pierwszej? Czy zajęcia sporotwe są wliczone do godzin k.z., czy
> też są liczone osobno? Jeśli tak, to ile jest godzin w-f ?

nie mam planu na pon ale wyglada to tak od wt do piatku:

wt-12.40- 15.25 w tym nauczanie * 2 , muzyka
sr 8-12.25 nauczanie*3 ,angielski ,religia
czw.8-11.30 nauczanie * 3 ,religia
pt 8-10.35 nauczanie *2 ,wf

w poniedzialek bedzie pewnie angielski i basen w ramach wf plus
naucznie -ilosc nie znam.
p.

3. Data: 2007-09-03 19:14:09

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Witam. Ile godzin tzw. kształcenia zintegrowanego mają Wasze dzieci w
> klasie pierwszej? Czy zajęcia sporotwe są wliczone do godzin k.z., czy
> też są liczone osobno? Jeśli tak, to ile jest godzin w-f ?

Moj syn ma 3x w tygodniu 4 lekcje, 2x w tygodniu 5 lekcji, nie dostalismy
konkretnej rozpiski, ale w tym jest 2xbasen, 2xreligia, 2xangielski, a
reszta to k.z.

Marta

4. Data: 2007-09-03 19:34:52

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za informacje. Chyba mamy sporo tych godzin, bo 18 samego kszt.
zintegrowanego plus 2 religie, 2 angielskie i jeden wf oraz 6 godzin zajęć
muzycznych, ale to już specyfika szkoły.

Pozdr. Ewa

5. Data: 2007-09-04 08:22:55

Od: ptysiek <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W pisze:
> [...]
> zintegrowanego plus 2 religie, 2 angielskie i jeden wf oraz 6 godzin
> zajęć muzycznych, ale to już specyfika szkoły.

my mamy u nas 14 godzin k.z. + 3godz. w-f + 2godz. angielski i 2 godz. w-f
Gosia

6. Data: 2007-09-04 08:24:59

Od: Bernadeta Hołda <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W pisze:
> Witam. Ile godzin tzw. kształcenia zintegrowanego mają Wasze dzieci w
> klasie pierwszej? Czy zajęcia sporotwe są wliczone do godzin k.z., czy
> też są liczone osobno? Jeśli tak, to ile jest godzin w-f ?

Moja córka ma 15 godzin tygodniowo zajęć zintegrowanych,
po 2 godziny tygodniowo religii i angielskiego,
2 godziny basen,
1 godzina wychowania fizycznego rekreacyjnego - są to zajęcia
obowiązkowe, ale dzieci nie dostają na tych zajęciach ocen.

Bernadeta Hołda

7. Data: 2007-09-04 08:25:33

Od: ptysiek <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ptysiek pisze:

> my mamy u nas 14 godzin k.z. + 3godz. w-f + 2godz. angielski i 2 godz. w-f
> Gosia

te powtórzone w-fy to miały być 2 godz. religii:)
Pozdr. jeszcze raz Gosia

8. Data: 2007-09-12 04:25:15

Od: dircik <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Wrz, 18:48, "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> wrote:
> Witam. Ile godzin tzw. kształcenia zintegrowanego mają Wasze dzieci w klasie
> pierwszej? Czy zajęcia sporotwe są wliczone do godzin k.z., czy też są
> liczone osobno? Jeśli tak, to ile jest godzin w-f ?

U nas: 18 godzin k.z + 4 angielskiego, 2 religie, 2 w-f + 1 godzina
basenu, 1 informatyka, 1 rytmika.
Zajęcia sportowe nie są wliczone do zintegrowanego (na którym też są
dodatkowo zabawy ruchowe,
jak pogoda pozwala również na świeżym powietrzu), są prowadzone przez
innego nauczyciela.

Pozdrawiam,
Dorota

9. Data: 2007-09-12 20:08:37

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dircik" <d...@g...com> napisał w wiadomości

[...]

Dzięki. Jak na szkołę ogólnokształcącą, sporo tych godzin macie...z tego, co
wiem, to zajęcia sportowe (min. 3) są wliczone w te 18 godzin k.z. Poza tym
są dwie godziny angielskiego oraz dwie religii. I to wszystko, pozostałe
godziny są poza standardem.

Pozdr. Ewa

22 godziny zajęć tygodniowo dla zerówek.
Mundurki
Akrobatyka dla dzieci - Warszawa
Nauka czytania, pisania, liczenia.. pierwsze tygodnie w szkole...
Zajęcia dla 4-latki,Warszawa