Akrobatyka dla dzieci - Warszawa

1. Data: 2007-08-31 18:49:13

Temat: Akrobatyka dla dzieci - Warszawa
Od: "Joanna Emilia Marecka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

czy ktoś może wie, gdzie w Warszawie są organizowane ćwiczenia z akrobatyki
dla 5-6-latków. Wydaje mi się, że kiedyś widziałam takie zajęcia w TV.
Dzieciaki uczyły się przewrotów, skakały do dziur wypełnionych gąbką i takie
tam. Wyposażenie sali, w której to się odbywało wskazywało na to, że mógł to
być jakiś sportowy klub.

Emilia

2. Data: 2007-08-31 20:25:16

Temat: Re: Akrobatyka dla dzieci - Warszawa
Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Emilia Marecka" <m...@g...pl> napisał w
wiadomości news:fb9nr9$4o9$1@inews.gazeta.pl...
> Witam wszystkich,
>
> czy ktoś może wie, gdzie w Warszawie są organizowane ćwiczenia z
> akrobatyki
> dla 5-6-latków. Wydaje mi się, że kiedyś widziałam takie zajęcia w TV.

Na terenie AWF. Nie pamiętam w którym klubie.

:-) Monika

3. Data: 2007-09-11 07:13:04

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Joanna Emilia Marecka" <m...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:fb9nr9$4o9$1@inews.gazeta.pl...

> Na terenie AWF. Nie pamiętam w którym klubie.

Czy znalazlas moze te zajecia z akrobatyki? Bo ja tez bylabym chetna:-) Tzn.
nie ja tylko synek.

Marta

Nauka czytania, pisania, liczenia.. pierwsze tygodnie w szkole...
Zajęcia dla 4-latki,Warszawa
5 latek nie chce do przedszkola
ktoś może coś powiedzieć?
do zerowki