5 latek nie chce do przedszkola

1. Data: 2007-08-30 08:22:35

Temat: 5 latek nie chce do przedszkola
Od: a...@c...no-spam.invalid (zdesperowana) szukaj wiadomości tego autora

Mój syn mimo, ?e ju? od roku chodzi do przedszkola. Zawsze ch?tnie
lecz od tygodnia kombinuje jak nie i?ae. Pyta?am przedszkolanek, mówi?,
?e wszystko ok. Wierz? im bo grupy s? ma?e. Jak z synem rozmawiam
mówi, ?e wszystko gra... ja jako? nie wierz? w to. Nie wiem co mam
zrobiae...

2. Data: 2007-08-30 12:53:28

Temat: Re: 5 latek nie chce do przedszkola
Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

zdesperowana napisał(a):
> wszystko gra... ja jako? nie wierz? w to. Nie wiem co mam
> zrobiae...

Ja bym próbowała pobawić się w przedszkole w domu.
Może pokaże w czym rzecz.
A jak nie, to można jeszcze "przeczytać" bajkę o chłopcu, który lubił
chodzić do przedszkola, a potem...

Dominika

3. Data: 2007-08-31 07:21:36

Od: "zlosliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdesperowana" <a...@c...no-spam.invalid> napisał
| Mój syn mimo, że już od roku chodzi do przedszkola. Zawsze chętnie
| lecz od tygodnia kombinuje jak nie iść. Pytałam przedszkolanek, mówią,
| że wszystko ok. Wierzę im bo grupy są małe. Jak z synem rozmawiam
| mówi, że wszystko gra... ja jakoś nie wierzę w to. Nie wiem co mam
| zrobić...

standard :)
Z drugiej strony postaw się w sytuacji dziecka - dwa miechy laby, późnego
wstawania, ganiana z dzieciakami na podwórku bez ograniczeń - i tu nagle
musi się zrywać od świtu do przedszkola, siedzieć tam, uczyć się tych
wstrętnych literek, bawić się tylko na zawołanie - luuuudzie ! Ja mam
problemy z porannym wstawaniem do roboty po weekendzie bo się wszystko we
mnie buntuje a nawet nie chcę myśleć co by było po takiej 2 miesięcznej
przerwie :)

Wyluzuj, od czasu do czasu rzucaj co tam mu mówisz żeby go zapewnić że
przedszkole jest fajne i nic więcej.
Ja mam tak co roku - i jakoś zawsze mija ;)

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

4. Data: 2007-08-31 10:15:19

Od: Ela <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zdesperowana napisał:
> [...]
> ?e wszystko ok. Wierz? im bo grupy s? ma?e. Jak z synem rozmawiam
> mówi, ?e wszystko gra... ja jako? nie wierz? w to. Nie wiem co mam

Mój też miewa okresy buntu - i wiem, dlaczego :-) Po pierwsze - jeszcze
by się pospało, w łóżeczku jest tak fajnie :-) Po drugie - jak nie
idziemy do przedszkola, bo wolne, chory, zamknięte - to po śniadanku
jest zabawa, bajka na DVD, jakieś słodycze - słowem - luzik totalny:-)
To są powody mojego synka - nie powiem, potrafię go zrozumieć...:-)
Pozdrawiam
Ela

ktoś może coś powiedzieć?
do zerowki