Klasa skutecznosci prania

1. Data: 2002-06-15 13:47:40

Temat: Klasa skutecznosci prania
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie co to wlasciwie jest ta klasa skutecznosci prania? Sa chyba cztery
od A do D, ktora jest najlepsza i czy jest jakas zasadnicza roznica miedzy np.
klasa A a B?

1. Data: 2002-06-16 08:24:52

Temat: Re: Klasa skutecznosci prania
Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cztery
> od A do D, ktora jest najlepsza i czy jest jakas zasadnicza roznica miedzy

najlepsza jest klasa A i niestety również najdroższa
szczerze mówiąc to nie wiem jakie są kryteria oceny skuteczności prania,
jedynie mogę się domyślać że chodzi o czystość wyciąganego prania
oprócz tego parametru jest jeszcze efektywność wirowania i energochłonność,
tu również najlepsza jest klasa A

pozdrav
siepacz

Pralka babelkowa
Gdzie kupic pianke wygluszajaca ?
jak ja nie znosze sprzatac
ubezpieczenie mieszkania
"Spawanie elektryczne w pytaniach i odpowiedziach"-szukam