Klaustrofobia

1. Data: 2004-10-09 16:03:45

Temat: Klaustrofobia
Od: "ewa" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cierpię na klaustrofobię. Bardzo mi to utrudnia życie. Mieszkając w wielkim
mieście, nie mogę jeżdzić windą, nie chodzę do lasu, unikam tłumu itp. Jak z
tym żyć?
Może ktoś wie, czy jest jakaś możliwość wyjścia z tego? Jakieś leki?

2. Data: 2004-10-09 19:24:11

Temat: Re: Klaustrofobia
Od: Sealet <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa wrote:
> [...]
> tłumu itp. Jak z tym żyć?
> Może ktoś wie, czy jest jakaś możliwość wyjścia z tego? Jakieś leki?
Spróbuj udać się do psychologa lub do psychiatry...
czasem sama psychoterapia pomaga, a czasem psychiatra musi przypisać
jakieś leki, żeby było trochę łatwiej ;)
powodzenia
Sealett

3. Data: 2004-10-09 23:25:08

Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

psychoterapia z farmakoterapią poprawią komfort życia
zatem wizyta u psychiatry i psychoterapeuty zalecana

[Pilne] Wielki babel a moze nie babel?
Zatoki
Dna moczanowa
Ostrogi-jak się ich pozbyć?