Ostrogi-jak się ich pozbyć?

1. Data: 2004-10-09 12:47:43

Temat: Ostrogi-jak się ich pozbyć?
Od: harlej <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam , pytanie jak w temacie.

To niestety bardzo bolesna sprawa.Mam jeszcze kilka podobnych pytań:
2.Czy można ostrogi "na siłę" rozdeptać tupiąc mocno nogami i chodząc w taki
sposób?
3.Czy takie rozdeptanie czymś grozi?
4.Na czym polega uwapnienie się ostróg?
5.Czy ta dolegliwość mija po jakimś czasie?
6.Czy można dzięki ostrogom otrzymać rentę jako człowiek niezdolny do pracy?
7.Czy może na zachodzie (Niemcy) są już jakieś sposoby leczenia ostróg?

Proszę o odpowiedzi na którekolwiek, choć najlepiej by było na każde pytanie
Wielkie dzięki z góry :)
--
harlej

2. Data: 2004-10-09 15:19:24

Temat: Re: Ostrogi-jak się ich pozbyć?
Od: "bramka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mija, czasem coś poboli ale taki potworny, unimożliwiający
chodzenie ból już nie wrócił.
pozdrawiam
bramka

3. Data: 2004-10-10 13:16:43

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

z pozbywaniem się różnie bywa, po iluś latach same odpadną ale trzeba się
wycierpieć, lub jakoś ból złagodzić, np.
- ultradźwięki lub laser
- okłady z lodu
- specjalne wkładki
oszczędzanie nóżek (niestety)

> 2.Czy można ostrogi "na siłę" rozdeptać tupiąc mocno nogami i chodząc w
taki
> sposób?

nie wydaje mi się, predzej można się nabawić poważnego stanu zapalnego -
ostrogi są zwykle konsekwencją problemów z rozścięgnami, które szarpią przy
przyczepie do kości powodując mikrourazy i zmuszając kość do "nadprodukcji"

> 4.Na czym polega uwapnienie się ostróg?

gdy już urosną odpowiednio duże odpadają

> 6.Czy można dzięki ostrogom otrzymać rentę jako człowiek niezdolny do
pracy?

nie sądzę
pozdr
gagatka, też z zadatkami na szeryfa

4. Data: 2004-10-11 11:19:08

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

harlej wrote:

>7.Czy może na zachodzie (Niemcy) są już jakieś sposoby leczenia
> ostróg?
Na wszystko już Ci odpowiedzieli, ja dodam tylko, że ulgę przynosiło mi
moczenie w b. gorącej wodzie z solą (to nie leczy ostróg, ale jakoś mi
robiło lepiej niż ochładzanie)
Ciekawostka, kiedyś spotkałem człowieka, któremu "leczono" ostrogi b.
daaawno temu (chyba lata 1950-60) Dostawał na nie duże dawki promieniowania
RTG, ale dzisiaj raczej by nikt nie zaryzykował tak drastycznej terapii
przy czymkolwiek innym niż nowotworze.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości. Mający 90 lat
mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie szybko jak młodzi początkujący."

pijawki
Dieta a wyniki badan
Pytanie do Ginekologa - Gynalgin
Problem z żuchwą :/