Dieta a wyniki badan

1. Data: 2004-10-08 23:28:50

Temat: Dieta a wyniki badan
Od: "chello" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od jakihs 3 mcy jestem na diecie ok. 1000kcal - niestety moja nadwaga byla
juz wiecej niz olbrzymia i musialem cos ze soba zrobic
Wpierw to bylo cambridge, potem przejsciowka na < 1000kcal, potem 1000kcal i
czasem wiecej
Wyniki sa imponujace: zaczalem od 136,5kg obecnie waze 112 kg :)
Zrobilem pare dni temu badania krwi i moczu i zanim pojde do lekarza
chcialbym prosic o ew. komentarz z grupy
A zapomnialbym biore stale essentiale i cholestil, moja dietetyczka twierdzi
ze najwieksze zagrozenie jakie moze mi sie zdarzyc to utworzenie sie kamieni
zolciowych i cos z tych badan tak wynika,

Wyniki badan

AIAT 46,4 - max 37
LDH 126 - min 135

Cholesterol LDL 95, max 135
Cholesterol HDL 36 min 35
Cholesterol calkowity 166, min 140

(ciekawa sprawa z tym cholesterolem)

Ferrytyna 864 max 397

Morfologia i badanei moczu jest OK

Dla niewtajemniczonych wszelkie wskazniki poza Cholesterolem to czynniki
decydujace o dzialaniu watroby. Cos sie jednak dzieje nie tak. Lekarz uwaza
(przed badaniami) ze problem jest taki ze watroba jest bardzo obciazona w
przypadku stosowania diety 1000kcal

Czekam na wszelkie opinie i uwagi - jestem ciekaw co o tym sadzicie

Pozdrawiam
Adam

2. Data: 2004-10-08 23:31:08

Temat: Re: Dieta a wyniki badan
Od: "chello" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chello" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
uwaza
> (przed badaniami) ze problem jest taki ze watroba jest bardzo obciazona w

Zapomnialem dodac ze mam tez podwyzszone trojglicerydy - wynik 176 a max
powinno byc 165

Pytanie do Ginekologa - Gynalgin
Problem z żuchwą :/
Guzek
rentgen kręgosłupa - prośba o tłumaczenie :)
polytar liquid