Problem z żuchwą :/

1. Data: 2004-10-08 20:54:51

Temat: Problem z żuchwą :/
Od: "Obserwator" <o...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Od dluzszego czasu zmagam sie z nietypowym problem mojej
szczeki - jak jem to "strzelaja" mi ich "zawiasy" ze tak powiem.
I jest o tyle niepokojace ze ze po lewej stronie zaczyna mnie
to czasem bolec. Czy ktos sie zetknal z podobnym problemem
i ewentualnie wie jak tem zaradzic ?

2. Data: 2004-10-08 21:12:22

Temat: Re: Problem z żuchwą :/
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Obserwator" <o...@c...pl> wrote in message
> [...]
> I jest o tyle niepokojace ze ze po lewej stronie zaczyna mnie
> to czasem bolec. Czy ktos sie zetknal z podobnym problemem

http://www.utmb.edu/otoref/Grnds/tmj-1998/tmj.htm

iwon(k)a

3. Data: 2004-10-08 21:44:51

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> http://www.utmb.edu/otoref/Grnds/tmj-1998/tmj.htm

Sorry że się wtrącam, ale czym on Ci zawinił? ;-)

pzdr

4. Data: 2004-10-09 11:07:32

Od: "Leon" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Współczuję okropne odgłosy dla otoczenia.
Będąc w wieku 14 lat też miałam tą przypadłość. Ciągnęło się to za mną z 4
lata, miałam robione USG nic nie wykazało i leczenia jako takiego nie
miałam, po prostu nie wolno nadwerężać żuchw, nie otwierać ich zbyt mocno,
jeść delikatnie unikać twardych rzeczy, samo przejdzie, tak jak było to w
moim przypadku.
Powodzenia.

5. Data: 2004-10-09 17:11:02

Od: "ZYper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos sie zetknal z podobnym problemem
> i ewentualnie wie jak tem zaradzic ?

To cieżka sprawa.
Musisz pojsc do stomatologa i to do takiego który sie tym zajmuje.
Z jakiego miatsa jestes? http://www.b-dental.pl/uslugi.php lub www.perio.pl

Pozdrawiam
ZyperF

6. Data: 2004-10-09 20:50:00

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli chodzi o wszelkie stawy to bardzo często lekarze mowia "nie wiem, moze
przejdzie, moze fizykoterapia, moze leki, moze masci". Zazwyczaj
rzeczywiscie przechodzi samo :).

A nie masz przypadkiem zapalenia stawu? Moj maz kiedys wygladal przez okno w
pociagu bardzo dlugo i tez mial problemy ze szczeka. Dostal ketonal i po
kilku dniach przeszlo...

M.

7. Data: 2004-10-10 06:03:35

Od: "Chyna " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zetknęłam się na własnej skó... żuchwie ;). Nie wiem, czy mam miłe
wiadomości, ale przeszło... po usunięciu zęba. =/
Idź do stomatologa, poradź się.

Pozdrawiam,
Chyna [ http://oejsis.prv.pl ]

8. Data: 2004-10-10 09:29:22

Od: "Obserwator" <o...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To cieżka sprawa.
> Musisz pojsc do stomatologa i to do takiego który sie tym zajmuje.
> Z jakiego miatsa jestes? http://www.b-dental.pl/uslugi.php lub
www.perio.pl

Z Warszawy. A co do tego stomatologa to chetnie sproboje...
niepokoi mnie ta przypadlosc

9. Data: 2004-10-10 09:30:39

Od: "Obserwator" <o...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeść delikatnie unikać twardych rzeczy, samo przejdzie, tak jak było to w

Czyli ja tez powinienem sobie zrobic USG ?
A co do tego jedzenia to postaram sie jesc poprostu wolniej
bo moze za szybko to robie i delikatniej gryzc.

Guzek
rentgen kręgosłupa - prośba o tłumaczenie :)
polytar liquid
kartoteka w przychodni
Odwodnienie a morfologia