Klejenie fartucha w pralce - czym?

1. Data: 2004-07-01 10:16:15

Temat: Klejenie fartucha w pralce - czym?
Od: "Jacek M." <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musze wymienić fartuch w pralce - czym to najlepiej przykleić?

p.s. odradzam wszystkim kupno pralki Candy ładowanej od góry. Po roku
eksploatacji zardzewiała pokrywa, a na fartuchy 2mm pleśni (pomimo ciągle
otwartej pokrywy).
--
Jacek M.
hstl[at]o2.pl

1. Data: 2004-07-01 12:20:02

Temat: Re: Klejenie fartucha w pralce - czym?
Od: "GGS" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek M." <h...@o...pl> wrote in message
> [...]
>
> p.s. odradzam wszystkim kupno pralki Candy ładowanej od góry. Po roku
> eksploatacji zardzewiała pokrywa, a na fartuchy 2mm pleśni (pomimo ciągle

Ja jak wymieniałem łożysko to zamiast uszczelki dałem silikon i działa tak
chyba ze dwa lata więc może i na fartuchu się sprawdzi?

GS

1. Data: 2004-07-01 14:38:45

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Musze wymienić fartuch w pralce - czym to najlepiej przykleić?

Tylko silikon.
Candy to cieniutki sprzet, ale ta pleśń nie jest dlatego.
Najbardziej prawdopodobną przyczyną są niskiej jakości środki zmiękczające i
piorące (np. żele). Warto też raz na jakiś czas puścić pralkę na max temp.

1. Data: 2004-07-01 17:24:28

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 1 Jul 2004, Jacek M. wrote:

> [...]
> p.s. odradzam wszystkim kupno pralki Candy ładowanej od góry. Po roku
> eksploatacji zardzewiała pokrywa, a na fartuchy 2mm pleśni (pomimo ciągle

A nie masz już gwarancji? Fachman, który niedawno naprawiał pralkę u
rodziców, mówił, że akurat Candy zgniłe kołnierze wymienia raczej bez
problemu.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2004-07-02 05:52:19

Od: "Jacek M." <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> piorące (np. żele). Warto też raz na jakiś czas puścić pralkę na max temp

A jaki silikon zastosowac?
--
Jacek M.
hstl[at]o2.pl