Re: Klient

1. Data: 2005-11-06 21:44:45

Temat: Re: Klient
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam:D:D
>
> Piękne :D
>
> "Jako że straszyłeś mie
> dokuczliwością "
> "Zaniewski chandluje roślinami wykorzystując nie do tego przeznaczone ALEGRO
> " :D:D
> "ALEGRO -- czyli do pokątnego chandlu roślinami "
> "Wierz mi - znam się na tym ..."
>
> CUDNE :D
> Ciekawe ile klas skończone :D może nawet cała podstawówka ;D:D
>
> Pozdrawiam
> Stach

Podpisuje się jako dziennikarz, przysłał mi nawet zdjęcie swojej
legitymacji prasowej.Nie mam pojęcia gdzie mnie znalazł, bo na Allegro
czasem kupuję ale nie sprzedaję.
Pozdrawiam.Mirzan

2. Data: 2005-11-06 22:07:17

Od: s...@w...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

> Podpisuje się jako dziennikarz, przysłał mi nawet zdjęcie swojej
> legitymacji prasowej.Nie mam pojęcia gdzie mnie znalazł, bo na Allegro
> czasem kupuję ale nie sprzedaję.
> Pozdrawiam.Mirzan
Hmm...
Z boku patrząc sprawa jest dość ciekawa. Niby dzinnikarz, a robi byki
jeszcze gorsze od moich :)
Jeżeli na fotogaleriach nie masz nigdzie napisane że sprzedajesz te rośliny
to nic :)
Allegro też nie wykorzystujesz do sprzedaży więc ...
"wyłożone przeze mnie 120 zł za wykonanie zdjęć przez zakład fotograficzny "
ciekawe ile tych zdjęć musiał wywołać :D Albo może ściągnął do siebie
zawodowca :D
Ja tam bym go olał ;)
Jakby ktoś pytał, to ja potwierdze że towar od Ciebie jest pierwszej jakości
:D

Pozdrawiam
Stach

P.s Dzisiaj zjadłem chyba ostatnią w tym roku poziomkę australijską :D
Chociaż jeżeli tydzień będzie ciepło :D:D

3. Data: 2005-11-06 22:19:34

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Pozdrawiam.Mirzan

Głąb, dupek, wariat, oszołom i tu chciałem zakończyć ale się boję bo może
pewnien "Ojciec" się ujmie :-D Jedna rodzina, jak dla mnie

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

4. Data: 2005-11-06 22:24:23

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Podpisuje się jako dziennikarz, przysłał mi nawet zdjęcie swojej
> legitymacji prasowej.Nie mam pojęcia gdzie mnie znalazł, bo na
> Allegro czasem kupuję ale nie sprzedaję.
> Pozdrawiam.Mirzan
:))))
podeslij mi na priv jego dane
abym wrzucil go sobie na BL
bo wyglada na naciagacza
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

5. Data: 2005-11-06 23:41:54

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tam bym go olał ;)
> Jakby ktoś pytał, to ja potwierdze że towar od Ciebie jest pierwszej
jakości

W sytuacji mirzana lepiej zebys mowil, ze dostales od niego te rosliny,
tylko zwrociles mu koszt transportu i doniczki.

Elfir

6. Data: 2005-11-07 06:36:46

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.s Dzisiaj zjadłem chyba ostatnią w tym roku poziomkę australijską :D
> Chociaż jeżeli tydzień będzie ciepło :D:D

Posadź w namiocie, warto.Kiedyś z namiotu ostatnią jadłem w Sylwestra,
a pierwszą w Nowy Rok.Ale nie miały takiego smaku jak latem.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2005-11-07 07:47:07

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elfir Dar'n'Ytta wrote:

> jakości
>
> W sytuacji mirzana lepiej zebys mowil, ze dostales od niego te rosliny,
> tylko zwrociles mu koszt transportu i doniczki.

Słusznie. W razie czego mogę z czystym sumieniem zeznać w urzędzie
skarbowym lub prokuraturze, że dostałam od Mirka rośliny absolutnie za
darmo i nawet nie chciał zwrotu kosztów przesyłki, co do dziś gryzie
moje sumienie. Korespondencja mialowa między nami może być dowodem.
A na pocieszenie dla Mirka przypomnę ludowe powiedzenie: "krowa która
dużo ryczy mało mleka daje". Facet pewnie jest zwykłym pieniaczem.

Pozdrawiam
Bea

8. Data: 2005-11-07 07:51:55

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Podpisuje się jako dziennikarz, przysłał mi nawet zdjęcie swojej
> legitymacji prasowej.Nie mam pojęcia gdzie mnie znalazł, bo na Allegro
> czasem kupuję ale nie sprzedaję.
> Pozdrawiam.Mirzan

Legitymacje prasową bardzo łatwo uzyskać. Wystarczy pisać do jakieś
lokalnej gazetki z reklamami głównie, albo za darmo pisać do lokalnego
serwisu internetowego, albo mieć znajomego który czymś takim sie zajmuje.

Pozdrawiam
Bea

9. Data: 2005-11-07 07:57:53

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk wrote:

> moje sumienie. Korespondencja mialowa między nami może być dowodem.

Oczywiście mailowa, nie miałowa. A dwa razy sprawdzałam przed wysłaniem :).

Pozdrawiam
Bea

10. Data: 2005-11-07 08:44:56

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Elfir Dar'n'Ytta wrote:

> W sytuacji mirzana lepiej zebys mowil, ze dostales od niego te
> rosliny, tylko zwrociles mu koszt transportu i doniczki.
:)
w przypadku sprzedazy roslinek przez siebie uprawianych
dotycza troche inne zasady objete przepisami
prowadzenia dzialnosci rolniczej
:)
w dzialanosci rolniczej placi sie zryczaltowany podatek dochodowy
tzw podatek rolny zalezny od klasy ziemi i jej obszaru
:)
w przypadku prowadzenia tylko dzialnosci rolniczej
podlega sie KRUSowi a nie ZUSowi
:)
emerytura z ZUS plus dzialanosc rolnicza
to jeden ze szczegolnych przypadkow w ktorych mozna sie rowniez
ubezpieczyc w KRUS
:)
sprawa jak sadze warta zachodu
bo zamiast 3 krotnego ubezpieczenia zdrowotnego w ZUS
po stokilkadziesiat zlotych na miesiac placiloby sie dwadziescia pare na
kwartal
:)
jednak tryb uzyskania zgody na taki wariant
jest uznaniowy i zalezny od woli urzednika w Rejonowej Placowce KRUS
:)
z mocy prawa
tzn bez pytania o zgode urzednikow KRUS oplaca sie posiadajac
1.1 ha obrachunkowego ziemi rolniczej
2.nieprowadzenie nierolniczej dzialanosci gospodarczej
3.nie uzyskiwanie swiadczen ZUSowski(renta, emerytura)
:)
nawet gdyby facet zlozyl donos na Mirzana
to jego zarzuty sa bezzasadne z formalnego punktu widzenia
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

Klient