Klimatyzator do sklepu

1. Data: 2007-05-24 05:47:10

Temat: Klimatyzator do sklepu
Od: "Pap" <p...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Nie wiem na jakja grupe napisac wiec napisze tutaj poniewaz sie na wszystkim
znacie :)

Otoz mam taki problem, prowadze sklep z kwiatami, powierzchnia 70m2. Mialam
kupic klimatyzator do niego, wiec kupilam taki w macro co na nim pisze moc
chlodnicza 3800 W i ze niby jest na 105m2. Wszystko ok, wynajelam montera
przyszedl dzis i mowi ze to za slabe ze na taka powierzchnie potrzeba
takiego o mocy 5000 W. I zglupialam, w macro co innego polecali a gosc co
innego.

Ktos pomoze? Czy ten co mam wystarczy czy potrzeba wiekszego? nie wiem czy
mozna oddac .... pomocy.

A.

2. Data: 2007-05-25 14:48:05

Temat: Re: Klimatyzator do sklepu
Od: "Snow" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy
> mozna oddac .... pomocy.

mi rok temu w makro przyjeli buty bo sie okazaly za duze, to klimatyzator
tez pewnie mozna oddac.
pozdr Snow

3. Data: 2007-05-26 18:17:26

Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 May 2007 07:47:10 +0200, Pap napisał(a):

> Ktos pomoze? Czy ten co mam wystarczy czy potrzeba wiekszego? nie wiem czy
> mozna oddac .... pomocy.

W makro powinni przyjac bez zadnych problemow. Ja kupilem gacie
snowboardowe i za tydzien oddalem (oczywiscie niechodzone) bo jednak
chcialem lepsze - oddali pieniazki bez gadania :)
pozdr.

--
Adam Sz.

Odgłosy z umywalki
Re: Odnowienie podłogi z sosnowych paneli - zweryfikujta mnie ;)