Klimatyzator do sklepu

następny post »
From: "Pap" <p...@n...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Klimatyzator do sklepu
Date: Thu, 24 May 2007 07:47:10 +0200

Witam,

Nie wiem na jakja grupe napisac wiec napisze tutaj poniewaz sie na wszystkim
znacie :)

Otoz mam taki problem, prowadze sklep z kwiatami, powierzchnia 70m2. Mialam
kupic klimatyzator do niego, wiec kupilam taki w macro co na nim pisze moc
chlodnicza 3800 W i ze niby jest na 105m2. Wszystko ok, wynajelam montera
przyszedl dzis i mowi ze to za slabe ze na taka powierzchnie potrzeba
takiego o mocy 5000 W. I zglupialam, w macro co innego polecali a gosc co
innego.

Ktos pomoze? Czy ten co mam wystarczy czy potrzeba wiekszego? nie wiem czy
mozna oddac .... pomocy.

A.