Klimatyzator przenośny czy warto?

1. Data: 2008-03-27 16:52:06

Temat: Klimatyzator przenośny czy warto?
Od: "hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy warto kupic klimatyzator przenosny do chłodzenia pokoju w domu podczas
upałów? Czy ktoś miał z tym doswiadczenia? Czy się sprawdza i czy nie okaże
się kolejnym nieuzywanym meblem w domu?

2. Data: 2008-03-27 17:27:34

Temat: Re: Klimatyzator przenośny czy warto?
Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

hans1 pisze:
> Czy warto kupic klimatyzator przenosny do ch?odzenia pokoju w domu podczas
> upa?ów? Czy kto? mia? z tym doswiadczenia? Czy sie sprawdza i czy nie oka?e
> sie kolejnym nieuzywanym meblem w domu?

ja jak mialem to sobie chwalilem, chociaz mialem to tylko w pokoju
jednym, to dawal rade (pod warunkiem ze przez okno nie nagrzewalo slonce)
ciezko bylo zejsc ponizej 19 stopni, ale to nie zamrazalka przeciez
a. pokoj 30m2

problem zostaje z odprowadzaniem ciepla, u mnie w miare dalo sie to
zrobic, gietka rura za okno, rolety spuszczone(tak, byly lekko pod
katem), wiele ciepla nie wracalo/wiele zimna nie ulatywalo

sa tez klimatyzatory takie, ze do srodka nalewasz wody i to jakos tam
dziala sobie... ale nie wiem - nie sprawdzalem co i jak

w kazdym badz razie ostatniego lata nie mialem tej zabawki i bardzo mi
bylo zle z tym

pozdr
doslaw

ale ja to w ogole jakis dziwny jestem... w aucie rzadko mam temp. wyzsza
niz 18-20 stopni.
przy obecnej pogodzie jest 18-19.5 nastawiane, bo troche za cieplo juz jest

3. Data: 2008-03-27 17:42:10

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

było sto razy w lecie. Poszukaj w starszych postach.
Jacek

4. Data: 2008-03-27 17:52:37

Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie warto.

5. Data: 2008-03-27 18:27:42

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

hans1 pisze:
> Czy warto kupic klimatyzator przenosny do chłodzenia pokoju w domu podczas
> upałów? Czy ktoś miał z tym doswiadczenia? Czy się sprawdza i czy nie okaże
> się kolejnym nieuzywanym meblem w domu?
A wpisałeś może w archiwum tej grupy to pytanie? Jak tobie się nie chce
sprawdzić, to nam się nie chce odpowiadać (po raz tysięczny).

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

6. Data: 2008-03-28 08:45:27

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hans1" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy warto kupic klimatyzator przenosny do chłodzenia pokoju w domu podczas
> upałów? Czy ktoś miał z tym doswiadczenia? Czy się sprawdza i czy nie
> okaże się kolejnym nieuzywanym meblem w domu?

Ponoc nie warto - duzy halas, slaba wydajnosc i kolejny grat w pokoju.

7. Data: 2008-03-28 08:46:44

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości
> hans1 pisze:

> ale ja to w ogole jakis dziwny jestem... w aucie rzadko mam temp. wyzsza
> niz 18-20 stopni.

nie tylko dziwny ale pewnie przez wiekszosc lata chory

8. Data: 2008-03-28 10:35:55

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości

> nie tylko dziwny ale pewnie przez wiekszosc lata chory

wlasnie w tym sęk, że chory ostatni raz bylem z 8 lat temu
a 'calorocznie' z klima jezdze od jakis 6-7 lat

wiec raczej pomaga niz szkodzi

9. Data: 2008-03-28 10:58:44

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie w tym sęk, że chory ostatni raz bylem z 8 lat temu
> a 'calorocznie' z klima jezdze od jakis 6-7 lat
>
> wiec raczej pomaga niz szkodzi

Bardzo niskie ustawianie temperatury to blad wszystkich poczatkujacych, ale
skoro mowisz, ze nic Ci niejest jak w aucie masz 20 a na zewnatrz jest 32
(swoja droga sporo Ci paliwa musi schodzic, juz pomijam ilosc czasu
potrzebna do takiego schlodzenia) to chyba mutatnt jestes, albo wsiadasz o 8
rano, wysiadasz o 21.

10. Data: 2008-03-29 16:46:59

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Bardzo niskie ustawianie temperatury to blad wszystkich poczatkujacych,

zapewne... poczatkujacy od prawie dekady ;)

> ale skoro mowisz, ze nic Ci niejest jak w aucie masz 20 a na zewnatrz
> jest 32

zdarza sie i tak

chociaz czesciej jak na zewnatrz jest 32 to w acuie <18

>(swoja droga sporo Ci paliwa musi schodzic,

a bo ja to wiem... nie mialem dosc odwagi, zeby wylaczyc klime, pozatym
przy mojej jezdzie to nie ma znaczenia, obojetnie czy to diesel czy
benzyna, poprostu zuzywa, taki jest koszt komfortu
w ogole auta sie zuwyzaja, plyny zuzywaja itp, jakos nie rusza mnie to,
ze pali 8,3 a nie 7,9 /100
tankowac i tak trzeba 1-2x /tydz

> juz pomijam ilosc
> czasu potrzebna do takiego schlodzenia)
to niestety feler, ze pare minut to trwa

> to chyba mutatnt jestes,

na to wychodzi
i w ogole nie lubie lata
najchetniej lato spedzam powyzej 53 stopnia N (najchetniej pow. 57)i w
dodatku na wodzie (niestety, w zeszle lato mialem takiego pecha, ze ani
wiatru ani chlodu... cale wakacje slonce i upal)

Pralka Electrolux EWT10120w cieknie..
witam
Pytanie o konkretne modele zmywarek...
Tani kompakt WC uniwersalny