Klimatyzer bez-rurowy

21. Data: 2010-07-12 06:00:12

Temat: Re: Klimatyzer bez-rurowy
Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@s...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i1dlch$183$...@i...gazeta.pl...

> to czyszczona regularnie.

Co ile trzeba czyścić i ile kosztuje taka przyjemność?
Ja jestem techniczne beztalencie, więc sam tego zapewne nie zrobię.

Negatyw
negatyw001(małpa)gmail.com

22. Data: 2010-07-12 06:01:41

Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> Co do ceny to chyba ten "jeden" przesadził. Jakież to akcesoria?

Wiesz, gdy będę za rok zainteresowany splitem - wyślę w Poznań i okolicę
zapytania i wybiorę tych tańszych.

Negatyw
negatyw001(małpa)gmail.com

23. Data: 2010-07-12 06:03:02

Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koteczek" <n...@s...org> napisał w wiadomości grup
a.pl...

> zamien sie z dzieckiem na pokoje, w Afryce jakos klim nie ma i dzieci
> zyja :)

Też fakt, ale to już raczej niemożliwe. Meble pod zabudowę już zostały
położone na amen z podziałem na funkconalność.

Negatyw
negatyw001(małpa)gmail.com

24. Data: 2010-07-12 08:26:48

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem klimatyzator "rurowy" za 800 zł a rok później zdecydowałem się na
splity.
Tamten stał potem bezużytecznie i nikt go nie chciał kupić nawet za 500.
Ostatecznie dostała go gratis babcia.
IMO szkoda kasy na te wynalazki.
Jacek

25. Data: 2010-07-12 08:51:27

Od: "Marcin" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" napisał w wiadomości

> Co ile trzeba czyścić i ile kosztuje taka przyjemność?
> Ja jestem techniczne beztalencie, więc sam tego zapewne nie zrobię.

Filtry z kurzu gdzies raz na dwa tygodnie ale to 5 min roboty.Dokladne
czysczenie 1-2 w roku zalezy.Dobrze jest nie wyłączać klimatyzacji od razu
bo parownik pozostaje caly mokry tylko przewiac ja chwile przed
wyłączeniem.Wcześniej miałem klimatyzator przenosny i to jedno wielkie
nieporozumienie.

26. Data: 2010-07-12 08:57:34

Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
> [...]
> Tamten stał potem bezużytecznie i nikt go nie chciał kupić nawet za
> 500. Ostatecznie dostała go gratis babcia.

wez pod uwage ze nie wszedzie mozna montowac splity, w blokach zabraniaja bo i
slusznie ozdoba zadna. A deweloper (jesli budynek nowszy) to zlodziej i projekt
nie przewiduje miejsca na klime a jesli budynek starszy to jeszcze gorzej. Na
pocieszenie zyjemy w Polsce i upaly sa raptem kilka tygodni :)

27. Data: 2010-07-12 09:17:48

Od: lukas <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-07-2010 o 08:03:02 Negatyw <n...@w...gmail.com>
napisał(a):

> Też fakt, ale to już raczej niemożliwe. Meble pod zabudowę już zostały
> położone na amen z podziałem na funkconalność.

możesz zamienić sie tylko w czasie upałów. My też tak robiliśmy i jakoś
dało się żyć, może trzeba było troche rzeczy poprzenosić, ale było
zdecydowanie znośniej dla dziecka

lukas
gg:4407885;icq:248888549;jabber:lukas[at]jabber.icp.
pl;tlen:lukasew
http://pl.lostpedia.wikia.com Zwijasz? - http://www.zwijaj.pl

28. Data: 2010-07-12 19:07:14

Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:4c3a569f$...@n...home.net.pl...

> http://allegro.pl/item1095976570_elta_klimatyzator_p
rzenosny_z_modulem_zew_gw_24.html

To wolę dołożyć do splita za ok 2tys.

Negatyw
negatyw001(małpa)gmail.com

29. Data: 2010-07-13 12:53:15

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>Witam
>Jestem zainteresowany zakupem klimatyzatora (najlepiej przenośnego).
>Większość takich produktów wymaga "rury za okno". Jest to dość uciążliwe w
>warunkach domowych (blok).
>Myślimy o czymś z wykorzystaniem wody i ewentualnie lodu:
>http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1106911142
>
>Dodam, że chcemy go wykorzystywać w celu obniżenia temperatury pokoju
>dziecka (8-mies niemowlak) z oknami balkonowymi od wschodu. Panuje
>prawdziwy ukrop...
>
>Czy ktoś z grupowiczów używa czegoś podobnego?

Dorzuce pare groszy do watku.
Ponoc - zaslyszane z radia - sprawdza sie zwykly wiatrak pokojowy
i zamrozona woda w plastikowych butelkach (tzw.petach). Plus taki,
ze nie zwieksza sie wilgotnosci, minus - trzeba bawic sie w zamrazanie
i podmiane co jakis czas. Nie wiem jaka jest tego tez wydajnosc, ale mysle, ze
w duzej potrzebie mozna sprobowac. Po zamknieciu okien i drzwi taki mechanizm
mysle ma szanse obnizyc temperature o pare stopni w malym pokoju - bo ze
jak usiadziesz przed takim wentylatorem na pewno bedzie przyjemnie, niemniej
na dziecko nie radze dmuchac.

30. Data: 2010-07-13 13:48:00

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lip, 14:53, Przesmiewca <b...@o...pl> wrote:

> [...]
> w duzej potrzebie mozna sprobowac. Po zamknieciu okien i drzwi taki mechanizm
> mysle ma szanse obnizyc temperature o pare stopni w malym pokoju

Mały pokój to minimum kilkanaście metrów sześciennych powietrza.
Załóżmy dla uproszczenia, że jest to bardzo mały pokój i kubaturę ma
15m3 (2x3x2,5m). Butelka PET ma 1,5l. Jaki wpływ będzie miało 1,5l
lodu na temperaturę piętnastu TYSIĘCY litrów powietrza?
Sądzę, że być może dokładnym termometrem da się stwierdzić różnicę na
poziomie setnych części stopnia, nie więcej. Zwłaszcza, że sprawność
oddawania zimna przez PETa owiewanego powietrzem też będzie żadna.

J.

pralka wywala różnicówkę
wentylacja - wentylator
Re: zapchał się odpływ w wannie
Studnia wbijana abisyńska - jak samemu zrobić?
Klej przenika przez wykladzine PCV?