Klinika okulistyczna na Chałubinskiego/Wroclaw - szukam opinii

1. Data: 2007-09-10 16:14:51

Temat: Klinika okulistyczna na Chałubinskiego/Wroclaw - szukam opinii
Od: cherokee <c...@n...uk> szukaj wiadomości tego autora

Szukam opinii na temat jakosci uslug medycznych w ww. klinice, w
szczegolnosci operacji usuwania zacmy. Google niestety nic nie
pokazuje,wiec moze ktos z grupowiczów cos wie na ten temat.
Dzieki z góry.

pozdr

cherokee

2. Data: 2007-09-10 17:46:12

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee" <> napisał w wiadomości
> Szukam opinii na temat jakosci uslug medycznych w ww. klinice, w
> szczegolnosci operacji usuwania zacmy. Google niestety nic nie
> pokazuje,wiec moze ktos z grupowiczów cos wie na ten temat.

Wg mnie we Wrocku zaćmy najlepiej operuje ordynator w Szpitalu Wojskowym
przy ul.Weigla.
Nie wiem jakie są kolejki ,operuje też gdzieś prywatnie.

Pozdrawiam
regen

3. Data: 2007-09-10 20:23:48

Od: "Claris" <c...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "regen" <r...@-...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "cherokee" <> napisał w wiadomości
>
> Wg mnie we Wrocku zaćmy najlepiej operuje ordynator w Szpitalu Wojskowym
> przy ul.Weigla.
> Nie wiem jakie są kolejki ,operuje też gdzieś prywatnie.

Jeśli się nie mylę (chodzi ci o dr Miśkiewicza?) to ma gabinet na Rutkiewicz
, numer jakoś około 25, na Gaju.

Pozdrawiam,
Claris/ona/ z Wrocławia

cito