Klinkier - POMOCY !

1. Data: 2004-09-14 06:08:58

Temat: Klinkier - POMOCY !
Od: "Agnieszka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
"Fachowcy" zniszczyli mi elewację z cegły klinkierowej - po pierwsze nie
wiem czy użyli właściwej zaprawy do murowania, po drugie z fugami też jest
coś nie tak (piszę tak bo inny fachowiec murował słupki ogrodzeniowe z tej
samej cegły i wszystko jest pięknie), po trzecie nie umyli od razu po
fugowaniu ścian tylko stały takie rozmazane przez kilka miesięcy bo
twierdzili że wszystko się pięknie umyje. Efekt jest taki, że zamiast
pięknego koloru czerwonego miejscami podpalanego, klinkier ma biało -
grafitowe rozmazane plamy. Próbowałam różnych środków do usuwania zapraw,
wykwitów ("Rekin" a wcześniej coś innego nie pamiętam co). Ale efekt po
wyschnięciu jest wciąż ten sam. Mam wrażenie, że środki te rozpuszczają
dodatkowo fugi. Czy uda się jeszcze przywrócić oryginalny kolor ? POMOCY !

Pozdrawiam, Agnieszka

1. Data: 2004-09-14 19:54:33

Temat: Re: Klinkier - POMOCY !
Od: "Mach" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dodatkowo fugi. Czy uda się jeszcze przywrócić oryginalny kolor ? POMOCY !

Sopro 703 -srodek do usuwania wykwitow i resztek cementu, ale zgadza sie zre
fuge
natomiast reszte czysci sam, wiec przecieramy calosc, czekamy kilka sek i
zmywamy woda - gotowe!

Mach

pytanie o pralke
sedes do podmurowania czy do lekkiej zabudowy?
[[wynajem] neostrada, TV, kablówka - centrum, 350zł/1 os.
trzeszczący parkiet
instalacja elektryczna