Klopot ginekologiczny

1. Data: 2004-04-11 14:50:48

Temat: Klopot ginekologiczny
Od: "Mika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to jest normalne,iz po stosunku wargi sromowe puchna.Podkreslam,iz sa to
jedne z pierwszych stosunkow?
Myslalam,ze to minie po pierwszym stosunku.Faktycznie tak bylo,lecz gdy doszlo
do kolejnych opuchlizna wrocila.

2. Data: 2004-04-11 16:29:46

Temat: Re: Klopot ginekologiczny
Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mika" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jedne z pierwszych stosunkow?
> Myslalam,ze to minie po pierwszym stosunku.Faktycznie tak bylo,lecz gdy

Albo jestes za sucha, albo partner jest np. ogolony, albo robicie to ze
dlugo/ostro.

K.

3. Data: 2004-04-11 16:40:06

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mika wrote:

> [...]
> jedne z pierwszych stosunkow?
> Myslalam,ze to minie po pierwszym stosunku.Faktycznie tak bylo,lecz gdy doszlo
tez mam podobny problem... tyle ze po 7 latach od 1 razu.
Opuchlizna powoduje kilkukrotne powiekszenie i napiecie
w.wewnetrznych do tego stopnia ze w.zewnetrzne z naciagniecia skory
niemal zupelnie zanikają, a zalozenie bielizny i spodni powoduje
nieznosny ból. Wprawdzie schodzi po ok dobie, ale ból utrzymuje sie
jeszcze kilka dni. I ani nie ma specjalnej suchosci, ani nie kochamy sie
ostro, ani partner nie jest ogolony :(
dla mnie nie jest to normalne tym bardziej ze zdazylo sie to po raz 1, a
partner ten sam od lat ...

--
---
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 3 kocie ogony, psica i rybki

4. Data: 2004-04-11 17:15:01

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

W tym problem,iz sucha nie jestem.Nawet jesli bym byla to uzywamy prezerwatywy
z nawilzaczem...Jesli chodzi o dalsze uwagi to Nasz stosunek nie jest tez ani
zbyt dlugi ani zbyt ostry.Partner jest nadwyraz delikatny

5. Data: 2004-04-11 18:37:46

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
puchna.Podkreslam,iz sa to
> jedne z pierwszych stosunkow?
> Myslalam,ze to minie po pierwszym stosunku.Faktycznie tak

A wg mnie to alergia. Na lateks z prezerwatywy, na używany środek
nawilżający albo nawet jest taka możliwość, że i na partnera.

J.

6. Data: 2004-04-11 19:42:39

Od: "Magda" <o...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mika" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy to jest normalne,iz po stosunku wargi sromowe puchna.
[ciach...]
Mi także zdarzyło się coś takiego ok. 2 razy. Akurat wybierałam się do
ginekologa, więc spytałam panią i powiedziała, że to całkiem normalne i
najprawdopodobniej wargi sromowe puchną po prostu z podniecenia, wyjątkowo
silnych emocji, jest to coś zupełnie naturalnego.
Przyznam, że także było to dla mnie nieprzyjemne i bolesne, ale skoro
zdarzyło się zaledwie kilka razy, nie martwię się tym. Na pewno warto przy
okazji, jak będziesz u lekarza, porozmawiać o tym, ale może na razie jakoś
uspokoją Cię moje słowa...
Pozdrawiam
magda

7. Data: 2004-04-11 23:07:10

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Nie wykluczam alergi na nawilzacz i lateks,jednak na partnera tak :))

8. Data: 2004-04-12 09:58:59

Od: "Tom" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał
> [...]
ani
> zbyt dlugi ani zbyt ostry.Partner jest nadwyraz delikatny

mozliwe ze jestes uczulona na latex.

Program do badania słuchu
EF w echu serca, kaszel poranny
choroby i higiena ukladu wydalniczego