Kłopot ze szkłem kontaktowym.

1. Data: 2001-08-22 10:33:24

Temat: Kłopot ze szkłem kontaktowym.
Od: "Łukasz Lasak" <l...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegos miesiaca jestem posiadaczem soczewek kontaktowych. I ostatnio
mam z jedna z nich pewien problem. Otoz obraz "zachodzi" mi mgla...
Zauwazylem ponadto, ze ta soczewka jest troche mniej "sztywna" od tej
drugiej. Ponadto czesto mi sie sama przesuwa na oku. Wydaje mi sie, ze jest
wadliwa. Natomiast lekarz powiedzial, ze na tym oku mam gorsze nawilzanie.
Kto ma racje?:-)
Pozdrawiam i od razu dziekuje za pomoc.

--
Łukasz Lasak
--==[[ http://gry.interia.pl ]]==--

2. Data: 2001-08-22 13:52:46

Temat: Re: Kłopot ze szkłem kontaktowym.
Od: "amelia" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

z soczewkami roznie bywa
moze po prostu jedno oko ciezej znosi seczewkę
czy obie masz jednakowe, tj czy masz taką samą wadę na oba oczy? jeżeli nei
to jest naturalne ze jedna jest inna
w zaleznosci od tego na jak dlugo masz te soczewki ( 1 miesiac czy 3 czy
jeszcze dluzej) jednak na twoim mijscu sprawilabym sobie nowe, z oczami nie
ma zartów
Użytkownik Łukasz Lasak <l...@f...interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3b838a02$...@n...vogel.pl...

3. Data: 2001-08-22 14:08:11

Od: "Łukasz Lasak" <l...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik amelia <a...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9m0dbl$i8r$...@n...ipartners.pl...
> [...]
> w zaleznosci od tego na jak dlugo masz te soczewki ( 1 miesiac czy 3 czy
> jeszcze dluzej) jednak na twoim mijscu sprawilabym sobie nowe, z oczami

Prawe -2.5 lewe -1.5. Klopot jest z tym lewym. Mam 3-miesieczne, nosze juz
miesiac. Na poczatku nie bylo takich problemow i nie zawsze sie tak dzieje,
aczkolwiek dosyc czesto ostatnio. Moze ja uszkodzilem?
Pozdrawiam
ŁL

4. Data: 2001-08-22 20:58:54

Od: "rrafal" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>miesiac. Na poczatku nie bylo takich problemow i nie zawsze sie tak dzieje,
>aczkolwiek dosyc czesto ostatnio. Moze ja uszkodzilem?

gdybys ja uszkodzil toby bylo raczej widac golym okiem :-) moze masz zle
dobrana srednice szkla (te parametry np F/M, 8,6 8,7) ja nosze szkla od
wielu lat i nigdy mi sie nie zsuwaly. Na zamglenie mozesz sobie wkraplac tzw
"sztuczne lzy" dostepne u okultisty

5. Data: 2001-08-23 09:59:17

Od: "Łukasz Lasak" <l...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dobrana srednice szkla (te parametry np F/M, 8,6 8,7) ja nosze szkla od
> wielu lat i nigdy mi sie nie zsuwaly. Na zamglenie mozesz sobie wkraplac

Wkraplam takie, tyle ze pomagaja na gora minute, dwie. Coraz bardziej mnie
to drazni - dzis ide do okulisty. Zobaczymy co tym razem powie.
Pozdr
ŁL

Jak jest z ta sola kamienna?
Kręgosłup