Kłopoty wykształciucha z poczuciem własnej wartości... ;)

11. Data: 2007-03-29 16:48:42

Temat: Re: Kłopoty wykształciucha z poczuciem własnej war tości... ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kinky <o...@d...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:460bea1d$...@n...home.net.pl...
> [...]
>
> Wiesz, na usenecie mniej wiecej co druga osoba jest inzynierem czegostam,
> wiec wrazenia na nikim tutaj raczej nie zrobisz ;)

> To nie tak... ty bardzo _chcialbys_ czuc sie lepszy ale wiesz, ze tak nie
> jest i to cie boli ;)
> Jak wspomniales "Napracowałem się solidnie aby go zdobyć w czasie gdy
> inni ludzie zbijali bąki i zalewali mózg alkoholem na imprezach..."
> Po przelozeniu z Pszemolowego na Polski nalezy to czytac tak: "Bylem
> takim lamuchem, ze mnie nawet kumple nie zapraszali na imprezy".
> I cos mi mowi, ze tu lezy zrodlo twoich frustracji...

;D

12. Data: 2007-03-29 20:16:15

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:euglu6$rae$1@news.onet.pl...
> "Wszystko mam lepsze nawet h...dłuższego!" ;D

h? A moze jednak ch, co? Jednak zle z ta ortografia u Ciebie.

13. Data: 2007-03-29 20:19:26

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kinky" <o...@d...com> wrote in message news:460bea1d$1@news.home.net.pl...
> Wiesz, na usenecie mniej wiecej co druga osoba jest inzynierem
> czegostam, wiec wrazenia na nikim tutaj raczej nie zrobisz ;)

Wlasnie w tym rzecz, ze ja na nikim wrazenia nie probuje robic.

A co do "co druga osoba jest inzynierem" to chyba nie zauwazyles
ze piszesz na pl.misc.paranauki - tam pisza ludzie kupujacy
magnetyzery do maluchow i pierscienie Diamondow...

> [...]
> takim lamuchem, ze mnie nawet kumple nie zapraszali na imprezy".
> I cos mi mowi, ze tu lezy zrodlo twoich frustracji...

Nie mam zadnych kumpli ktorzy chodziliby na imprezy...
Z kumplami budowalismy aparature elektroniczna, konstruowalismy
bomby, bawili sie fotografia w ciemni zrobionej w lazience
i interesowali sie chemia/pirotechnika... :-)))
Wiec jeszcze raz: pudlo stary!

14. Data: 2007-03-29 20:20:16

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:eugm14$ril$1@news.onet.pl...
> Sratatata rozdęty do granic kosmosu perfekcjonisto... ;P

Przeszkadza Ci cos ze sie staram osiagnac perfekcje w tym co lubie robic??

15. Data: 2007-03-29 20:48:08

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e...@p...onet.pl...

> h? A moze jednak ch, co? Jednak zle z ta ortografia u Ciebie.

Wiesz rze mi to wisi i powiewa -szczególnie rze sprawia mi przyjemność
popełniać błędy -tak cię inspirujące...ot taka mała nieproszona terapia dla
twojego perfekcjonizmu... ;P

16. Data: 2007-03-29 20:49:58

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> bomby, bawili sie fotografia w ciemni zrobionej w lazience
> i interesowali sie chemia/pirotechnika... :-)))

Bąbki mówisz! ;P
A jakaś nie wybuchła przypadkiem za blisko wywołując jakoweś
wstrząśnienie...? ;)

17. Data: 2007-03-29 20:54:45

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e...@p...onet.pl...

> Przeszkadza Ci cos ze sie staram osiagnac perfekcje w tym co lubie robic??

Mnie nie... ;)
Ale tobie widać przeszkadza że ktoś nie stara się robić tego co ty...
że nie docenia twoich wysiłów popierając je swoimi podobnymi tobie. :)
Drażni cię to -widzimy wszyscy- niemiłosiernie -skoro tak się czepiasz
czyichś
"niedoskonałości" -chocby jemu samemu one wisiały i powiewały... ;P

Jesteś po prostu nietolerancyjny i już...
[i nie tylko]
to kompleks...może nawet schorzenie...
[bez emotikonki]

18. Data: 2007-03-29 20:55:56

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Mar, 15:52, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
> "elGuapo" <e...@v...pl> wrote in
messagenews:1175175745.772378.295620@e65g2000hsc.goo
glegroups.com...

> Chdozilo o tytul inzyniera. Potem zmienilem pierwsze zdanie
> na wyksztalcenie i nie przeczytalem calosci przed wyslaniem.
> To nie kompromitujacy ortograf typu "kulko" tylko blad
> stylistyczno redakcyjny...

Się zdarza: 'nieobecny, usprawiedliwiony'.

Pozdrawiam
NeG

19. Data: 2007-03-29 21:37:30

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:euh8md$t6p$1@news.onet.pl...
> [...]
> popełniać błędy -tak cię inspirujące...ot taka mała nieproszona terapia dla

Sugerujesz, ze to bylo celowe? Jakos nie wierze... :-)

20. Data: 2007-03-29 21:38:16

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:euh92p$uag$1@news.onet.pl...
> Jesteś po prostu nietolerancyjny i już...

... i bardzo dumny z tego.

Na kłopoty z pamięcią: Microsoftowa paranoja!? ;)
"Ostry seks wiosenny"
Depresja?
biale noce a sen
Kwestionariusz dla rodzicow - wypelnij i pomoz!