biale noce a sen

1. Data: 2007-03-28 19:14:51

Temat: biale noce a sen
Od: "poquir" <p...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki wplyw na czlowieka maja biale noce polarne?
Dlaczego czlowiek nie moze zasnac, czy sam fakt braku ciemnosci tak
dziala? a co ze zmeczeniem?

2. Data: 2007-03-28 19:33:43

Temat: Re: biale noce a sen
Od: "Magda" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Mar, 21:14, "poquir" <p...@...pl> wrote:
> Jaki wplyw na czlowieka maja biale noce polarne?
> Dlaczego czlowiek nie moze zasnac, czy sam fakt braku ciemnosci tak
> dziala?
>a co ze zmeczeniem?

Melatonina się kłania (hormon produkowany przez szyszynkę).

http://tinyurl.com/3bllue

Pozdrawiam,
Magda

3. Data: 2007-03-28 20:38:33

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@y...googlegro
ups.com...
> [...]

> dziala?
>a co ze zmeczeniem?

Melatonina się kłania (hormon produkowany przez szyszynkę).

===
Białe Noce?
Polecam filmidło "Insomnia"
[Z moim kochanym RobinemW.] ;)

4. Data: 2007-03-28 20:42:14

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Sky<s...@o...pl>

[...]
> [Z moim kochanym RobinemW.] ;)

A Jasia Fasolę lubisz? A Toma Cruise'a?

PN

5. Data: 2007-03-28 21:42:15

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PN <s...@l...po> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:euejti$fa3$...@n...onet.pl...
> Sky<s...@o...pl>
>
> [...]
>
> A Jasia Fasolę lubisz? A Toma Cruise'a?

Mr Bean to postać [i tytuł cyklu komedowego] nie aktor. ;)
Atkinsona -odtwórcę Fasolki jak i T.C. trawię "sporadycznie"
jak nielubianą potrawę wywołującą gazy -to aktorzy -wg mnie-
z pogranicza kiczu. Ale to subiektywne -wiadomo: "de gustibus..." ;)
Choć ostatnio w TV [niepomnę tytułu] ale mnie Rowan zaskoczył jak
cholera -in plus. :)
Z angielskiego humorku smakuje mi wielce właściwie tylko Cyrk Monty'ego
i...Benny Hill.

Robina Wiliamsa wielu nie lubi [za słodki] wg mnie jest "śmieszny delikatnie
i szczerze"
Właśnie się wybieram na "Człowieka Roku" [Man of the year] a do kina chodzę
tylko
jak jestem pewien jakiegoś filmu. Dawno już tak dobrze Wiliamsa nie
obsadzono.
http://www.kinomaniak.pl/filmy/man_of_the_year/film.
php

Jeszcze o jakiegoś aktorzynę masz ochotę zapytać? ;)
Pytaj pytaj -bardziej już i tak brat nie zbłądzisz... ;P

6. Data: 2007-03-28 22:23:22

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Sky<s...@o...pl>

> Użytkownik PN <s...@l...po> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:euejti$fa3$...@n...onet.pl...

> Mr Bean to postać [i tytuł cyklu komedowego] nie aktor. ;)

Naprawdę?! ;)

> Atkinsona -odtwórcę Fasolki jak i T.C. trawię "sporadycznie"
> jak nielubianą potrawę wywołującą gazy -to aktorzy -wg mnie-
> z pogranicza kiczu.

[...]
Dziwne, wydawało mi się, że ich lubisz ;)

A Malkovicha? A Tatianę Vilhelmovą?

PN

7. Data: 2007-03-28 23:36:19

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PN <s...@l...po> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:euepr5$1h1$...@n...onet.pl...

> Naprawdę?! ;)

Nie no -co ty...nie rozrózniasz kpiny od "podkładki"? ;P

> [...]
> Dziwne, wydawało mi się, że ich lubisz ;)

A mnie nie dziwne że ci się tak wydawało... ;P
skoro próbujesz brat w końcu odreagować swoje ze mną "u-szczypki"...
z jakich zazwyczaj nie ja wychodzilem "poszczypany na amen"... ;)

> A Malkovicha? A Tatianę Vilhelmovą?

Malkovich -jako rezio -jak najbardziej,
-jako aktor...z TAKĄ zakazaną psychopatyczną gębą!? ;P
Vilhelmova? To ta z "peryferii"? Na peryferiach mojej podświadomości... ;)
Podoba ci się jako kobitka? ;P

8. Data: 2007-03-29 06:28:24

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> A mnie nie dziwne że ci się tak wydawało... ;P
> skoro próbujesz brat w końcu odreagować swoje ze mną "u-szczypki"...
> z jakich zazwyczaj nie ja wychodzilem "poszczypany na amen"... ;)
[...]

Ponieważ ja też nie, pozostają tylko osoby postronne :)

(Odsreagowywać :o)

P.

9. Data: 2007-03-29 10:53:21

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PN <s...@l...po> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eufm8j$fv6$...@n...onet.pl...
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> [...]
>
> Ponieważ ja też nie, pozostają tylko osoby postronne :)
>
> (Odsreagowywać :o)

Echhh brat: typowe "wyparcie"... ;P
[Odsreagowanie- celne!] ;)

trzym sie brat...
...a może jednak się "pusć"? ;D
[od "puszczać" cz "puszczalski"...? ;)]

10. Data: 2007-03-29 11:12:07

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Sky<s...@o...pl>

> Użytkownik PN <s...@l...po> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:eufm8j$fv6$...@n...onet.pl...

> Echhh brat: typowe "wyparcie"... ;P
> [Odsreagowanie- celne!] ;)
>
> trzym sie brat...
> ...a może jednak się "pusć"? ;D
> [od "puszczać" cz "puszczalski"...? ;)]

Ty naprawdę wierzysz w to, że jesteś dla mnie (ba, dla wszystkich) ważny? :)
Że dotykają mnie i szczypią szczypanki-srypanki. :)
I że posiadłeś nadprzyrodzoną moc obiektywnej oceny-nieoceny? :)

Curiouser and curiouser, brat-srat ;)

PN

Kwestionariusz dla rodzicow - wypelnij i pomoz!
Echh...macie rację...
Re: Udawactwo vel handel ciałem...
Udawactwo vel handel ciałem...
Konwenanse balastem...?