Udawactwo vel handel ciałem...

1. Data: 2007-03-27 15:35:58

Temat: Udawactwo vel handel ciałem...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kobieta udaje ochotę na seks, bo szuka miłości, a mężczyzna udaje miłość,
bo ma ochotę na seks..."
http://kobieta.onet.pl/16,198,1401177,1,do_czego_slu
zy_seks,kiosk.html

2. Data: 2007-03-27 15:54:00

Temat: Re: Udawactwo vel handel ciałem...
Od: Mme Kitzmoor <m...@T...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <eubdku$6du$1@news.onet.pl>, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> "kobieta udaje ochotę na seks, bo szuka miłości, a mężczyzna udaje miłość,
> bo ma ochotę na seks..."

Morał z bajki dla głupiutkich dziewczynek i chłopaczków.

Pozdrawiam
Iff

3. Data: 2007-03-27 16:56:56

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mme Kitzmoor <m...@T...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:m...@n...gazeta
.pl...

> Morał z bajki dla głupiutkich dziewczynek i chłopaczków.

Przynajmniej jedną z nich widać musiałaś[łeś] przeczytać... ;P
A życie jest często jak ta bajka...widać...
chyba ze masz inne doświadczenia -to opowiedz! ;)

4. Data: 2007-03-27 18:32:22

Od: Mme Kitzmoor <m...@T...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <eubico$ln4$1@news.onet.pl>, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> miłość,
> Przynajmniej jedną z nich widać musiałaś[łeś] przeczytać... ;P

Jestem otwarta na doświadczenia ;p

> A życie jest często jak ta bajka...widać...
> chyba ze masz inne doświadczenia -to opowiedz! ;)

Proszę bardzo: mam ochote ma seks :3 As usual ;p

Pozdrawiam
Iff

5. Data: 2007-03-27 18:52:38

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mme Kitzmoor <m...@T...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:m...@n...gazeta
.pl...

> Jestem otwarta na doświadczenia ;p

Mol byłby tobą zachwycony... ;P
z...czyli bajka trafiła do właściwej adresatki
[zgodnie z tym jak to sama określiłaś
-okazuje się opisując przypadkiem sama się... ;)]

> Proszę bardzo: mam ochote ma seks :3 As usual ;p

A ja szukam "the true love"! As usual ;)
I co w tym nadzwyczajnego? :)
Że się oderwałaś od swojego instynktu samozachowawczego
a ja odkrywam w sobie kobiecy aspekt męskiej natury? ;)
To że dziś się role odwracają też w niejednym artykule
"dla głupiutkich dziewczynek i chłopaczków" da się wyczytać...
i niestety choć to nudne to prawdą capi...oj capi! ;P

Co? Pasujemy do siebie? ;)))
Zdjęcie na priva proszę[+nagranie głosu]
...ocenię czy się da zakochać... ;P

6. Data: 2007-03-27 20:05:56

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky; <eubdku$6du$1@news.onet.pl> :

> "kobieta udaje ochotę na seks, bo szuka miłości, a mężczyzna udaje miłość,
> bo ma ochotę na seks..."
> http://kobieta.onet.pl/16,198,1401177,1,do_czego_slu
zy_seks,kiosk.html

A wszyscy szukają akceptacji, tylko w miarę rozwoju akcji zaczynają o
tym zapominać. ;)

Wymęczyłeś się Sky, żeby znaleźć artykuł z "seksem" w treści? ;)

Flyer

--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

7. Data: 2007-03-27 20:21:31

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Flyer <f...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eubsos$li7$...@a...news.tpi.pl...
> Sky; <eubdku$6du$1@news.onet.pl> :

zy_seks,kiosk.html

> A wszyscy szukaj? akceptacji, tylko w miarę rozwoju akcji zaczynaj? o
> tym zapominać. ;)
>
> Wymęczyłe? się Sky, żeby znaleĽć artykuł z "seksem" w tre?ci? ;)

Nie. ;)
Samo przyszło...[jak i reszta] ;P
A co? :)
Mam ci znaleźć więcej?!?
Ile?
20 wystarczy? ;)))

8. Data: 2007-03-27 20:40:08

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky; <eubucc$23g$1@news.onet.pl> :

> Użytkownik Flyer <f...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> [...]

Poczekam aż Ci prąd odetną ;P

Flyer

--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

9. Data: 2007-03-27 20:41:29

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Flyer <f...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eubuth$5q2$...@n...news.tpi.pl...
> Sky; <eubucc$23g$1@news.onet.pl> :

> Poczekam aż Ci prąd odetną ;P

Oj! To...jeszcze sobie poczekasz... ;)

A swoją drogą to chyba lepiej że ktoś taki jak ja wam tu bruździ...
doceńcie co macie...zawsze bowiem może być jeszcze gorzej... ;)

A jak chcecie lepiej...to proszę...proszę bardzo!...
...zamówienia składać na priva o czym mam komu napisać... ;)

10. Data: 2007-03-27 21:00:40

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky; <eubvi4$5uq$1@news.onet.pl> :

> [...]
>
> A jak chcecie lepiej...to proszę...proszę bardzo!...
> ....zamówienia składać na priva o czym mam komu napisać... ;)

Jakby Ci to powiedzieć? Z reguły nie czytam Twoich wątków, bo szkoda mi
czasu na wasze przepychanki.

Flyer

--
gg: 9708346