Kłopoty wykształciucha z poczuciem własnej wartości... ;)

21. Data: 2007-03-29 21:39:57

Temat: Re: Kłopoty wykształciucha z poczuciem własnej war tości... ;)
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:euh8pq$th2$1@news.onet.pl...
> Bąbki mówisz! ;P
> A jakaś nie wybuchła przypadkiem za blisko wywołując jakoweś
> wstrząśnienie...? ;)

Nic sie nie martw...

Jak dla mnie to EOT.

22. Data: 2007-03-29 21:59:34

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e...@p...onet.pl...
dyskusyjnych

> Sugerujesz, ze to bylo celowe? Jakos nie wierze... :-)

A wiesz jak mi na twojej wierze zależy... ;)
Tyle co na zeszłorocznym sniegu... ;P

23. Data: 2007-03-29 22:00:10

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e...@p...onet.pl...

> Nic sie nie martw...
>
> Jak dla mnie to EOT.

jak nie umiesz inaczej... ;)

24. Data: 2007-03-29 22:02:20

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e...@p...onet.pl...

> ... i bardzo dumny z tego.

"Duma to beret ćwierćinteligenta" -słyszałeś takie ludowe przysłowie? ;P

25. Data: 2007-03-30 08:18:12

Od: "Martin McKey Ltd." <m...@s...list.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol napisał(a):
> Wlasnie w tym rzecz, ze ja na nikim wrazenia nie probuje robic.

Tylko ci się tak wydaje, trollu - o czym poniżej:

> A co do "co druga osoba jest inzynierem" to chyba nie zauwazyles
> ze piszesz na pl.misc.paranauki - tam pisza ludzie kupujacy
> magnetyzery do maluchow i pierscienie Diamondow...

Ciekawe, co ci się znowu uroiło? Bzdury to sobie możesz opowiadać swojej
mamusi. Próbujesz tym coś udowodnić? Że jesteś "lepszy" od tych, jak to
piszesz "kupujących..."??? - właśnie cały czas próbujesz zrobić wrażenie
mądrego. Niestety nie dorastasz tym "kupującym" do pięt - i generalnie
jesteś od nich po prostu głupszy.
Jesteś po prostu zwykłym zakompleksionym palantem - to trzeba po prostu
nazwać po imieniu.

> Nie mam zadnych kumpli ktorzy chodziliby na imprezy...

... problem w tym, że ty w ogóle nie masz żadnych kumpli. Jesteś starym,
zakompleksionym człowieczkiem, który coś komuś próbuje udowodnić. Czy to
zaszłości z dzieciństwa??? Może byłeś taką "klasową" ofiarą?? Wyśmiewali
cię w szkole i byłeś popychadłem??? To by wiele wyjaśniało.

> Wiec jeszcze raz: pudlo stary!

Niestety, mały zakompleksiony człowieczku, wyszło szydło z worka :)))

--
Szanowanko
McKey

26. Data: 2007-03-30 08:54:19

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:eug5jr$28a$1@news.onet.pl...

Pszemol ma swoj styl ktory mi sie podoba.
I mam wraznie ze raz na jakis czas ktos musi Pszemola zaatakowac bo
nie pasuje do reszty.
Ale ten sie dobrze broni co znowu rozwsciecza "towarzystwo".

Pozdrawiam,
Duch

27. Data: 2007-03-30 09:47:06

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Duch <n...@n...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:euij8k$8sn$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> nie pasuje do reszty.
> Ale ten sie dobrze broni co znowu rozwsciecza "towarzystwo".

Duch -znów popełniasz błąd paralaksy...? ;)

Jak dotychczas to Pszemol nie tyle był czyjąś ofiarą ["biedny Przemuś" ;P ]
co malkontentem i napastliwcem...[zawsze atakował pierwszy] ;)
Mnie np. od lat próbował wielokrotnie wytargać za uszy...
ale dostawał zawsze tak skuteczny odpór że uciekał z podkulonym ogonkiem ;P
Teraz widać i inni się dołączyli do odreagowywania "czepiaka"...
[choć poziom tegoż czasem jest nieco żenujący... ;) ]
a ty o jakichś "atakach cyklicznych na niego" he he...
;DDD

ROTFL!

28. Data: 2007-03-30 11:24:42

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:euimau$rpi$1@news.onet.pl...

Nie sledze tego bo mi sie nie chce,
jadnak w tym watku Ty zaczeles, a nie Pszemel.
Dobra, mniejsza...
Duch

29. Data: 2007-03-30 11:53:26

Temat: Re: Kłopoty...z Pszemolem ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Duch <n...@n...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:euis91$jdt$...@n...news.tpi.pl...
> "Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:euimau$rpi$1@news.onet.pl...
>
> Nie sledze tego bo mi sie nie chce,
> jadnak w tym watku Ty zaczeles, a nie Pszemel.

Dla wyjaśnienia: scrosspostowałem tu w pewnym momencie -pod nowym tytułem
wątek o Triclosanie z pl.misc.paranauki,pl.sci.chemia,pl.sci.medycyna -kiedy
Pszemol zaczął atakować ad personam -więc dawał materiał do małej tegoż
analizy "psychologiczno-paranaukowej" [paranaukowej-bo Pszem tamże często
się również z innymi po swojemu "kłóci"... ;)

> Dobra, mniejsza...
> Duch

Mniejsza-większa: obojetne -oby choć ciut prawdziwa... ;)

30. Data: 2007-03-30 11:55:17

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Martin McKey Ltd." <m...@s...list.pl> wrote in message

> Tylko ci się tak wydaje, trollu - o czym poniżej:

Codziennie zamierzasz odpisywać na ten sam post?
Tamten się wysłał - ale ja go po prostu olałem :-)

Jutro odpiszesz znowu? :-))) Nie fatyguj się...
Nikogo nie interesuje co tam sobie w pustej głowie myślisz.

Na kłopoty z pamięcią: Microsoftowa paranoja!? ;)
"Ostry seks wiosenny"
Depresja?
biale noce a sen
Kwestionariusz dla rodzicow - wypelnij i pomoz!