Kłopoty z żołądkiem...

11. Data: 2004-03-12 14:02:41

Temat: Re: Kłopoty z żołądkiem...
Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:c2s93k$dio$1@news.onet.pl...

> a może to zespól jelita drażliwego ??jeśli tak to mm jest nie dla ciebie

Moje problemy z jelitami zaczely sie kilka miesiecy po przejsciu na MM, ale
wtedy bylam w silnym stresie, bole brzucha po kazdym jedzeniu.
Dzis wiem, co mi szkodzi a co nie, czosnek w zadnej postaci jest dla mnie
niejadalny. Wlasnie przez probleny z jelitami doszłam droga eliminacji do
DO, tu przyanjamniej boli mnie duzo mniej i mam wiecej okresow, gdy jest
dobrze.
Do Olik- sprobuj zaobserwowac po czym najwieksze dolegliwosci i wyeliminuj z
diety. Niesty nie kazdy pokarm jest dla kazdego. Pozdraiwam Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

12. Data: 2004-03-12 19:12:53

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
> [...]
> Do Olik- sprobuj zaobserwowac po czym najwieksze dolegliwosci i wyeliminuj
> diety. Niesty nie kazdy pokarm jest dla kazdego. Pozdraiwam Hafsa

Dzisiaj czuje się dobrze. Jutro jeszcze raz zjem szpinak i nie będę
wychodzić z domu (dobrze, ze kotu pewne zapachy nie przeszkadzają)
Jak będzie bolało, tzn. że szpinak z czosnkiem. Później ewentualnie zrobię
szpinak bez czosnku albo czosnek bez szpinaku.
Wiem, że mój żołądek zmenny jest. Teraz nie mogę jeść np. potraw smażonych
na głebokim tłuszczu. Frytki ble.. a kiedyś jadłam... Bywa...
Olik

13. Data: 2004-03-12 20:00:33

Od: Karolina Matuszewska <g...@-...implant.am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik czarnyjanek napisał:

> teraz to każdy głupi zrozumie ,ale ja i tak zrozumiałem za pierwszym razem,a
> nawet wręcz przeciwnie :)))

Teraz to ja już wiem, o co się czepiasz, a nawet wręcz przeciwnie :P

Pozdrawiam,
Karola w dobrym humorku (bo po algebrze)

fruktoza i placki - pare pytan:)
Wszyscy jestesmy Afrykanami pod skora; ?-)
spam?
czy kawa pomaga?
DO a beszamel