DO a beszamel

1. Data: 2004-03-11 12:49:28

Temat: DO a beszamel
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy sos beszamelowy nie bylby przypadkiem dobry dla DO?
Chyba robi sie go na bazie zóltka.
Czy ktos z optymalnych ma w tym jakies doswiadczenie?

--
Tomasz

2. Data: 2004-03-11 14:46:35

Temat: Re: DO a beszamel
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy sos beszamelowy nie bylby przypadkiem dobry dla DO?

sos beszamelowy jest dobry na DO ,a nawet wręcz przeciwnie

> Chyba robi sie go na bazie zóltka.
tak a nawet wręcz przeciwnie

> Czy ktos z optymalnych ma w tym jakies doswiadczenie?

wielu optymalnych ma w tym jakieś doświadczenie, a nawet wręcz przeciwnie

3. Data: 2004-03-11 16:25:13

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz" <t...@p...onet.pl> a écrit dans le message de
> Czy sos beszamelowy nie bylby przypadkiem dobry dla DO?
> Chyba robi sie go na bazie zóltka.
> Czy ktos z optymalnych ma w tym jakies doswiadczenie?
>
> --
> Tomasz

sos beszamelowy to maslo, maka, mleko , przyprawy. Maka i mleko nie bardzo
na DO, lepiej nie przesadzac z tym.

Jurek

4. Data: 2004-03-11 16:59:07

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał >
> sos beszamelowy to maslo, maka, mleko , przyprawy. Maka i mleko nie bardzo
> na DO, lepiej nie przesadzac z tym.

To w takim razie pomylilem nazwy i nie o ten sos mi chodzilo.
Moja znajoma robila kiedys sos do szparagow i pamietam ze skladal sie prawie
wylacznie z zoltek. To bylo niestety w zaglebiu szparagowym w Niemczech i
nie mam tam juz kontaktu.
Myslalem ze to sie nazywa sos beszamelowy.
Moze ktos wie jak sie robi taki sos do szparagow.

5. Data: 2004-03-11 17:53:23

Od: Wojciech Wierba <w...@m...desy.de> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz wrote:

> [...]
> wylacznie z zoltek. To bylo niestety w zaglebiu szparagowym w Niemczech i

Raczej chodzi o sos holenderski:
http://www.kuchnia.3miasto.pl/624.htm
Pozdrawiam
Wojtek

bio-slim - jakie wrażenia???proszę o informacje
Szukam informacji na temat przebiałczenia
pytanie zasadnicze
MM- indeks i ładunek
MM- indeks i ładunek