Szukam informacji na temat przebiałczenia

1. Data: 2004-03-11 09:02:05

Temat: Szukam informacji na temat przebiałczenia
Od: p...@c...net.pl (Basia) szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szukam listów archiwalnych -z 26.11.03 - była tam mowa na temat
przebiałczenia.
Taką informację mam z Google.
Czy ktoś może mi pomóc?
Podobno był tez jakiś artykul na ten temat w miesięczniku OPTYMALNIK - z
lipca 2003 r. Może ktoś ma dostęp do tego numeru i mógłby mi np.
przeskanować ten artykuł.
Podejrzewam, że mam problem z nadmiarem białka i chciałabym się co nieco
dowiedzieć na ten temat.
Pozdrawiam
Basia (4 lata na DO)

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

2. Data: 2004-03-11 09:15:23

Temat: Re: Szukam informacji na temat przebiałczenia
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Basia w wiadomości news:dhm5i1-6d12.ln1@x86.one.pl pisze:

> Podobno był tez jakiś artykul na ten temat w miesięczniku OPTYMALNIK
> - z lipca 2003 r. Może ktoś ma dostęp do tego numeru i mógłby mi np.
> przeskanować ten artykuł.

http://www.dieta-optymalna.info/wydarzenia.php?akcja
=pokaz&numer=18

Ale z wrzesnia 2003, wiec niekoniecznie chodzi o ten wlasnie. Niemniej warto
przeczytac IHMO.

3. Data: 2004-03-13 21:37:09

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <p...@c...net.pl> napisał w wiadomości
> Podejrzewam, że mam problem z nadmiarem białka i chciałabym się co nieco
> dowiedzieć na ten temat.
> Pozdrawiam
> Basia (4 lata na DO)

A ile białka zjadasz ??

Slawek

4. Data: 2004-03-14 22:31:31

Od: "Grażyna F." <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <p...@c...net.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Szukam listów archiwalnych -z 26.11.03 - była tam mowa na temat
> przebiałczenia.

Na stronie http://www.dr-kwasniewski.pl ,na forum są odpowiedzi dr
Kwasniewskiego. W wątku pt "ilosć białka w książce pt"Żywienie
Optymalne"-nie" jest mowa o przebiałczeniu.

Grażyna

5. Data: 2004-03-15 07:01:52

Od: p...@c...net.pl (Basia) szukaj wiadomości tego autora

slawek wrote:

> A ile białka zjadasz ??

W ciągu ostatnich trzech miesięcy ograniczyłam spożycie białka do 30-40 g
na dobę (ważę 56 kg). Problem jednak pozostał - nadal puchną mi powieki.
A może to jednak nie z nadmiaru białka?
Basia

6. Data: 2004-03-15 08:32:43

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W ciągu ostatnich trzech miesięcy ograniczyłam spożycie białka do 30-40
> na dobę (ważę 56 kg). Problem jednak pozostał - nadal puchną mi
powieki.

w sumie ja zjadam 40-50 g B waze 89kg , jeśli więcej zjadam to zle się
zaczynam czuc :(

> A może to jednak nie z nadmiaru białka?
> Basia

musisz trochę posprawdzac , pewnie warto by było zrobić sobie ze dwa dni
po 20g B tak na próbę no i jeszcze co zjadasz oprócz tego białka tz jakie
BTW

Slawek

pytanie zasadnicze
MM- indeks i ładunek