nowy sprzet do odchudzania

1. Data: 2004-03-10 08:34:00

Temat: nowy sprzet do odchudzania
Od: "czaja" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Słyszałam o nowym gadzecie do odchudzania - dziala na zasadzie automasazu,
relaksu-nieduzy przedmiot do noszenia w torebce. Trzeba go uzywac pare razy
dziennie to znaczy albo ugniatac albo sie nim masowac w okolicach r dłoni,
rano i wieczorem stopy itp. + dieta ok 1200 kalori - tani ok 40 pnz komplet

acha - podobno chudnie sie ok 3-5 kg w ciągu 10 dni
Co o tym myślicie?
pozdrawiam

pelag

2. Data: 2004-03-10 09:01:50

Temat: Re: nowy sprzet do odchudzania
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czaja" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
komplet
> acha - podobno chudnie sie ok 3-5 kg w ciągu 10 dni

Myślę, że nudzące się panie domu znowu dadzą komuś zarobić.
Dieta 1200 kal. i darmowy spacer może dać taki sam efekt.
Olik

3. Data: 2004-03-10 09:51:53

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Olik w wiadomości news:c2mlg1$rmc$1@news.onet.pl pisze:

> Myślę, że nudzące się panie domu znowu dadzą komuś zarobić.
> Dieta 1200 kal. i darmowy spacer może dać taki sam efekt.

Ale nie bedzie wtedy w torebce gadzetu rodem ze Startreka ;)))

4. Data: 2004-03-10 12:01:38

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
napisał w wiadomości news:c2modo$gs2$1@inews.gazeta.pl...

> Ale nie bedzie wtedy w torebce gadzetu rodem ze Startreka ;)))

EEE nadmiar tłuszczu moznaby wtedy najzwyczajniej w swiecie teleportować
gdzieś indziej ;)))

Slawek

być może spam --ale warto zobaczyć!!!!!!!!!
czkawka
dieta , alkohol a rak piersi
automasaz
hahah :) McDonalds z nami:D