MM- indeks i ładunek

1. Data: 2004-03-10 15:49:11

Temat: MM- indeks i ładunek
Od: "iwona iwona" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,
Czy zwracacie uwage na jedno i drugie? Bo wg ladunku glikemicznego mozna
jesc arbuza, banany czy marchewke nawet ta gotowana a wedlug samego indeksu
juz nie...

2. Data: 2004-03-10 16:41:43

Temat: Re: MM- indeks i ładunek
Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

iwona iwona <i...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

> jesc arbuza, banany czy marchewke nawet ta gotowana a wedlug samego indeksu

aale cwieka zabilas!!! nie!!! jedynie indeks, a jak to z tym ladunkiem???
Pozdrowki
Hania

3. Data: 2004-03-11 16:43:11

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Mar 2004 16:41:43 +0000 (UTC), Hania
<v...@N...gazeta.pl> napisał:

> aale cwieka zabilas!!! nie!!! jedynie indeks, a jak to z tym ladunkiem???

Ladunek okresla ile jest weglowodanow w danym produkcie (chyba procentowo).

Czyli jesli cos ma wysokie IG, a zarazem niski ladunek to efekty takiego
odstepstwa poczujesz mniejsze niz jakbys zjadla cos o wysokim IG i wysokim
lg.

BTW IG jest mierzony na podstawie zjedzonych 100g produktu. A czy IG
wzrasta lub maleje wraz z iloscia zjedzonego produktu, i jak to wyglada?

Na logike biorac zjedzenie 1 cukierka nie podniesie mi poziomu cukru tak
jak zjedzenie 10 cukierkow. Wiec jak najlepiej wyliczyc (na podstawie IG i
ilosci zjedzonego produktu) o ile podskoczy poziom glukozy we krwi?:)

--
s(00)mal . gg:1337396 . w:91 [wieczor;)]
Kiedy byłem małym gnojem bardzo chciałem być playboyem.

nowy sprzet do odchudzania
być może spam --ale warto zobaczyć!!!!!!!!!
czkawka
dieta , alkohol a rak piersi
automasaz