fruktoza i placki - pare pytan:)

1. Data: 2004-03-11 16:43:13

Temat: fruktoza i placki - pare pytan:)
Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co kiedys czytalem to fruktoza moze rowniez powodowac odkladanie
sie tluszczu i w ogole nie jest zalecana w duzych ilosciach. Ile fruktozy
mozna jesc dziennie?
Czy wieksza cena fruktozy (BTW ile widzieliscie najtaniej?) w porownaniu z
sacharoza jest spowodowana tylko malym popytem, czy rowniez wiekszym
kosztem "produkcji"?

Ktos wspominal na tej grupie kiedys o plackach z maki "pelnej" na MM. W
jaki sposob przygotowac placki by nie mialy w sobie tluszczu, bo chyba
tylko takie sa dozwolone...?

--
s(00)mal . gg:1337396 . w:90.4!:)
Kiedy byłem małym gnojem bardzo chciałem być playboyem.

2. Data: 2004-03-12 11:31:28

Temat: Re: fruktoza i placki - pare pytan:)
Od: b...@w...serwery.pl (Basiou) szukaj wiadomości tego autora

>s(00)mal napisau:

s0m> Z tego co kiedys czytalem to fruktoza moze rowniez powodowac odkladanie
s0m> sie tluszczu i w ogole nie jest zalecana w duzych ilosciach. Ile fruktozy
s0m> mozna jesc dziennie?

Nie mam pojecia, ale jesli tylko mozesz zrob maly detoks na slodkie.
Nie mowie o fruktozie w owocach, ale dosladzaniu pokarmu.
U mnie pol kg fruktozy stoi kilka miesiecy, tak "na wypadek". Gdy od
swieta pieke sernik, lub ciasteczka owsiano-orzechowe to dosypuje.

s0m> Czy wieksza cena fruktozy (BTW ile widzieliscie najtaniej?) w porownaniu z
s0m> sacharoza jest spowodowana tylko malym popytem, czy rowniez wiekszym
s0m> kosztem "produkcji"?

0,5 kg fruktozy kupuje za 10,5 zl.
Bardziej chodzi o produkcje.

s0m> Ktos wspominal na tej grupie kiedys o plackach z maki "pelnej" na MM. W
s0m> jaki sposob przygotowac placki by nie mialy w sobie tluszczu, bo chyba
s0m> tylko takie sa dozwolone...?

W tym wypadku pozostaja Ci tylko omlety z jajek, jesli na tluszczu. A
placki z maki pelnej zapewne mozna smazyc na teflonie, bez tluszczu,
ale jak na moj gust to juz nie to, wiec ja bym sobie je darowala ;-)

--
Best regards,
Basiou mailto:b...@w...serwery.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

3. Data: 2004-03-12 11:46:52

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Basiou" <b...@w...serwery.pl> napisal w
wiadomosci
> W tym wypadku pozostaja Ci tylko omlety z jajek, jesli na tluszczu. A
> placki z maki pelnej zapewne mozna smazyc na teflonie, bez tluszczu,
> ale jak na moj gust to juz nie to, wiec ja bym sobie je darowala ;-)

A ja sie zastanawiam jakie IG ma.. kabaczek. Bo lubie placki z kabaczka..
jakby go zetrzec na tarce, dodac jajko i usmazyc, to bedzie beee?
Olik

4. Data: 2004-03-12 19:50:22

Od: Aga <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olik wrote:

> A ja sie zastanawiam jakie IG ma.. kabaczek. Bo lubie placki z kabaczka..
> jakby go zetrzec na tarce, dodac jajko i usmazyc, to bedzie beee?
> Olik

Dokladnie w ten sposob robilam placki z cukinii. Pycha!!! Smakuja prawie

jak ziemniaczane.
Pozdrawiam

Aga

5. Data: 2004-03-12 19:52:46

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Aga" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci
> Dokladnie w ten sposob robilam placki z cukinii. Pycha!!! Smakuja prawie
> jak ziemniaczane.

czyli sa zgodne?
Super!!
A jakbym zrobila nalesniki bez tluszczu i przelozyla je warzywami i
zapiekla...?
Albo ciasto i na to warzywa...
wszystko bez tluszczu, maka z pelnego prz. itd... Musze pokombinowac..
Jutro robie zupe rybna z fasolka i papryka. Czy mozna dodac makaron/ryz?
Olik

6. Data: 2004-03-13 09:55:11

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12 Mar 2004 12:31:28 +0100, Basiou
<b...@w...serwery.pl> napisał:

> [...]
> U mnie pol kg fruktozy stoi kilka miesiecy, tak "na wypadek". Gdy od
> swieta pieke sernik, lub ciasteczka owsiano-orzechowe to dosypuje.

hehe:) Mnie tez juz az tak nie ciagnie do slodkiego. Ostatnio na imieniny
dziadka wypilem lampke wina, bylo bardzo dobre i slodkie (dla mnie,
czlowieka przyzwyczajonego od 2 tygodni do wody i herbaty), jednak drugiej
lampki juz odmowilem. Nie byla az tak potrzebna do szczescia;)

> W tym wypadku pozostaja Ci tylko omlety z jajek, jesli na tluszczu. A
> placki z maki pelnej zapewne mozna smazyc na teflonie, bez tluszczu,
> ale jak na moj gust to juz nie to, wiec ja bym sobie je darowala ;-)

No wiem... omlety z serem zzeram az uszy sie trzesa:)

7. Data: 2004-03-13 17:55:07

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Mar 2004 20:52:46 +0100, Olik <d...@o...pl> napisał:

> [...]
> zapiekla...?
> Albo ciasto i na to warzywa...
> wszystko bez tluszczu, maka z pelnego prz. itd... Musze pokombinowac..

Bedzie zgodne:)

> Jutro robie zupe rybna z fasolka i papryka. Czy mozna dodac makaron/ryz?

Zupe rybna z makaronem?;) Nie jestem pewien, ale chyba nie... ryby maja
troche tlusczu.

8. Data: 2004-03-13 18:13:10

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> napisał w wiadomości
> Bedzie zgodne:)

To dobrze.

> Zupe rybna z makaronem?;) Nie jestem pewien, ale chyba nie... ryby maja
> troche tlusczu.

Nie dodałam. Była z dużą ilością fasolki, papryki i pomidorów.
Olik

Wszyscy jestesmy Afrykanami pod skora; ?-)
spam?
czy kawa pomaga?
DO a beszamel
bio-slim - jakie wrażenia???proszę o informacje