Kłopoty ze snem

1. Data: 2003-11-22 17:05:45

Temat: Kłopoty ze snem
Od: "Profil1" <p...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dłuzszego czasu mam kłopoty ze snem. Długo zasypiam, a jeżeli juz mi sie
to uda to codziennie wybudzam sie po 1,5- 2 godzinach snu. I wtedy zaczyna
się koszmar, bardzo często w ogóle nie udaje mi się już zasnąć! Herbatki z
melisy, gorące kąpiele, ciepłe mleko i ziołowe tabletki nie skutkują. Nie
mam raczej żadnych poważniejszych kłopotów, niemniej jednak przed spaniem
głowa jest jak "betoniarka" i przypomina mi mój spędzony dzień. Wszystkie
wyniki mam w normie a poziom hormonów tarczycy TSH jest w dolnej granicy.
Zmieniłem nawet łóżko pod które położyłem kasztany ale żadnej
różnicy.....BŁAGAM PORADZCIE COŚ - zrozpaczony, przemęczony z
niewyspania 28 latek.
Za wszystkie rady i porady z góry dziękuję

2. Data: 2003-11-22 18:47:06

Temat: Re: Kłopoty ze snem
Od: "Pipi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niewyspania 28 latek.
> Za wszystkie rady i porady z góry dziękuję

Proponuje kupic dobry cisnieniomierz, ktory poda wlasciwe cisnienie nawet
jezeli masz arytmie serca. Kosztuje taki okolo 300 zl, radze poszukac
sklepow "Samarytanka" - tam mozna kupic dobry cisnieniomierz.
Nastepnie mierz sobie cisnienie. Jezeli w nocy nie spadnie do 110 - 100 to nie
zasniesz.
Ponadto radze nastepujace rzeczy
1. nie pic W OGOLE kawy, herbaty brazowej, herbaty zielonej, napojow
aktywizujacych z kolefina, bron Boze pepsi i coca cola ani napoje z guarana,
pic wylacznie herbaty owocowe z Vitaksu - Herbapol juz odradzam, bo oni dodaja
do herbaty jarzebine i czrny bez ktore dzialaja podobnie jak kawa i herbata
2. nie jesc czekolady
3. nie siedziec przed komputerem na 2 godziny przed snem
4. mierz sobie cisnienie oraz puls i zapisuj w kalendarzu- jezeli masz je
powyzej 130, to klania sie kardiolog...
5. mozesz zrobic sobie Holera i echo serca oraz hormony tarczycy (kosztuje, ale
warto)
Radze nie lekcewazyc objawow poniewaz moga to byc poczatku chorob serca. Od
tego sie nie umiera, ale trzeba nauczyc sie zyc spokojniej, jesc i pic rzeczy
ktore Ci nie zaszkodza.

3. Data: 2003-11-22 18:57:02

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

0...@n...onet.pl,
Pipi <p...@o...pl>:

> nawet jezeli masz arytmie serca. Kosztuje taki okolo 300 zl, radze
> poszukac
> sklepow "Samarytanka" - tam mozna kupic dobry cisnieniomierz.

Co to za sklepy? Sa w wielu miastach?

> Ponadto radze nastepujace rzeczy
> 1. nie pic W OGOLE kawy, herbaty brazowej, herbaty zielonej, napojow
herbaty czarnej chyba, co to jest brazowa, znam czerwona?

Rooibos jest chyba najlepszym zamiennikiem herbaty
czarnej/zielonej/czerwonej

> aktywizujacych z kolefina
kofeiną?

> 5. mozesz zrobic sobie Holera
Holtera ;)

P.S. Wyglada jak czepianie, ale nie jest - chodzi o to, aby OP tez
zrozumial.

--
Robert

Kłopoty ze snem
POMOCY! Dziwne małe wyłysienie na głowie młodej -25 letniej zdrowej kobiety
Powracajacy bol gardla
Hormony tarczycy
Recepta na producenta???