Re: Kłótnia z teściową o ... (długie)

Data: 2006-08-25 17:07:32
Temat: Re: Kłótnia z teściową o ... (długie)
Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

Iwon(k)a wrote:

> absolutnie sie z Toba nie zgadzam. uwazam, iz robisz z syna
> osobe siedzaca wlasnie pod pantoflem (w tej propozycji).
> to syna dotyczy ta sytuacja, on pracuje w tej firmie, jemu
> te zagrywki przeszkadzaja

OK. W tej sprawie, po namyśle, jestem skłonny przyznać Ci
rację. Z drugiej jednak strony rzecz zatoczyła już szerszy
krąg i "wyszła" z pracy męża, a weszła do domu ich obojga.
Czy uważasz więc, że generalnie to syn powinien ścierać się
ze swoją matką? (podkreślam co napisałem wcześniej, że lepej
w ogóle unikać starcia). Poprzednio zresztą napisałem, że
nie jestem pewien co do tego przypadku (teściowa <-> synowa),
mam natomiast mocno wyrobione zdanie na temat odwrotnego
(teściowa <-> zięć).

Pozdr,
--
ŁK