Klucie w penisie podczas wytrysku

91. Data: 2010-12-09 21:20:25

Temat: Re: Klucie w penisie podczas wytrysku
Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-09 20:55, animka pisze:

> Na tej grupie ludzie są już 15-20 lat, a ty przyplątałeś się teraz i
> jeszcze podskakujesz malutki piegusie.

Kiedys to byla grupa. Obecnie jest to siedlisko trolli, takich jak ty.
proponuje wszystkim dodac cie do killfile'a i po sprawie.

92. Data: 2010-12-09 21:48:28

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-09 22:19, R. P. pisze:

> Ty za to niczego nie uzywasz bo ci zaroslo tam wszystko

Kulturalni ludzie swoje sprawy intymne mają w realu, a nie na usenecie.

--
animka

93. Data: 2010-12-09 21:49:51

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-09 22:20, R. P. pisze:

> Kiedys to byla grupa. Obecnie jest to siedlisko trolli, takich jak ty.
> proponuje wszystkim dodac cie do killfile'a i po sprawie.

To dodaj mnie ty pierwszy. Przynajmniej twoich wypocin i ja nie obejrzę
już :-)

--
animka

94. Data: 2010-12-09 22:19:50

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-09 22:48, animka pisze:

> Kulturalni ludzie swoje sprawy intymne mają w realu, a nie na usenecie.

Facet prosil o porade medyczna, a ty trollu jeden milcz, jak nie masz
nic do powiedzenia, idz sobie posluchaj RM i ojca prowadzącego.

95. Data: 2010-12-10 15:06:39

Od: "Jagna W." <w...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R. P." <r...@w...pl> napisał

> A ty na swoje dla ludzi o IQ < 90.

Zastanawia mnie dlaczego wciąż rozmawiasz z powszechnie znaną od lat
usenetową idiotką?
Przejrzyj sobie jej twórczość na innych grupach i ... daj sobie spokój, bo
szkoda czasu i atłasu.

Pozdrawiam
JW

96. Data: 2010-12-10 15:13:39

Od: "Jagna W." <w...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli ten urolog powie to samo, co ja i Ty (tzn nie męczyć f..ta), to co
> biedny czleczyna zrobi? - pozbawi urologa prawa leczenia!
> :-D

Nie obawiaj się, żaden lekarz nie wymyśliłby takich głupot, jakie razem z
tą kretynką animką tutaj generujecie.
To, że ona jest skrzywdzona genetycznie, wiadomo wszystkim od lat, ale, że
Ty, babka wydawałoby się na poziomie, tak wiernie jej w tym sekundujesz, po
prostu powoduje opad szczęki. Chyba, że znów ktoś się pod Ciebie podszywa.

Pozdrawiam
JW

97. Data: 2010-12-10 16:10:58

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-10 16:06, Jagna W. pisze:

> [...]
> usenetową idiotką?
> Przejrzyj sobie jej twórczość na innych grupach i ... daj sobie spokój,

Juz nie rozmawiam. Od 2 tygodni tu jestem. Szkoda, ze ktos taki rozwala
taka fajna grupe.

98. Data: 2010-12-10 16:30:11

Temat: Re: animka = trollica
Od: "Jagna W." <w...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

"R. P." <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> Juz nie rozmawiam. Od 2 tygodni tu jestem. Szkoda, ze ktos taki rozwala
> taka fajna grupe.

Grunt to nie wdawać się w dłuższe dyskusje z kimś, kto na pierwszy rzut oka
sprawia wrażenie debila, a na drugi rzut już nas w tym przekonaniu
utwierdza. A najlepiej przejrzeć archiwum grup. Animka to pomylona, stara
baba - sponiewierana totalnie na grupach prawniczych (bo tam najczęściej
przesiaduje) popisuje się w miejscach, gdzie rotacja grupowiczów jest
większa i nie wszyscy się znają.
Uważaj też na dysortografkę niejaką Stokrotkę, czasem mam wrażenie, że to
zaginiona siostra bliźniaczka animki.

Pozdrawiam
JW

99. Data: 2010-12-11 07:59:45

Od: "stabillo" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Przestać się masturbować, a skupić się na normalnym po/życiu seksualnym.
> Najprostsze rozwiązanie.

moze za mocno go sciska pod sam koniec, to chyba bylaby madrzejsza rada ;)

100. Data: 2010-12-12 00:14:49

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-10 16:13, Jagna W. pisze:

> Chyba, że znów ktoś się pod Ciebie podszywa.

Nie sądzę. Tutaj (prawie) same trolle, więc myśli, że może sobie
pozwolić na pieprzenie trzy po trzy.

--
Pozdrawiam - Aicha

Nadmiar witaminy b12
Inhibitor pompy protonowej a oddanie krwi
Zagwozdka:)Spada zelazo, wzrasta hemoglobina
Co to za jednostka choroba - prosze o pomoc z identyfikacja
Zmiany choroba - jaka nazwa prosze o pmoc