Kłykciny konczyste jak to mozna zlapac?

1. Data: 2000-01-08 18:44:13

Temat: Kłykciny konczyste jak to mozna zlapac?
Od: Kruq <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow!

Chcialbym zapytac jak kobieta moze zarazic sie wirusemHPV klykcin
konczystych.
Wiadomo, ze przewaznie od zarazonego partnera a jak inaczej?
Czy powodem moglo byc brudne narzedzie w labolatorium podczas robienia
wymazu z macicy?

2. Data: 2000-01-08 20:16:46

Temat: Re: Kłykciny konczyste jak to mozna zlapac?
Od: Wladyslaw Gawel <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Kruq napisał(a):

> Czy powodem moglo byc brudne narzedzie w labolatorium podczas robienia
> wymazu z macicy?

Wymaz ( chodzi Ci chyba o wymaz cytologiczny z tarczy szyjki macicy)
pobiera sie sprzetem jednorazowym wiec jest to malo prawdopodobne.
A wiec ta pierwsza mozliwosc.....
W.Gawel

3. Data: 2000-01-09 16:28:03

Od: "Konrad" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruq wrote in message <3...@p...onet.pl>...
> [...]
>Wiadomo, ze przewaznie od zarazonego partnera a jak inaczej?
>Czy powodem moglo byc brudne narzedzie w labolatorium podczas robienia

Jak mawial jeden z moich asystentow "W medycynie jak w kinie, wszystko sie
moze zdarzyc...". Jednak glowna droga zakazenia wirusem HPV typ 6 i 11
(czyli wlasnie tymi, ktore powoduja klykciny konczyste), jest droga
kontaktow seksualnych. Przypadkowe zakazenie laboratoryjne jest BARDZO malo
prawdopodobne. W podreczniku znalazlem jeszcze stwierdzenie "...mozliwe jest
samozakazenie sie przez przeniesienie wirusa ze zmian (brodawek) na
dloniach, ale jest to malo prawdopodobne..."

Pozdrawiam
Konrad

4. Data: 2000-01-09 18:05:33

Temat: Odp: Kłykciny konczyste jak to mozna zlapac?
Od: "Marek Ussowicz" <m...@m...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Gawel <v...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...com...

> Wymaz ( chodzi Ci chyba o wymaz cytologiczny z tarczy szyjki macicy)
> pobiera sie sprzetem jednorazowym wiec jest to malo prawdopodobne.
> A wiec ta pierwsza mozliwosc.....
> W.Gawel

O ile pamietam, to w USA HPV jest najczestsza choroba weneryczna, nawet
czesciej niz nasza Chlamydia.

MJU

5. Data: 2000-01-11 09:30:04

Od: Kruq <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Heh! A Wczoraj ginekolog mojej Pani powiedzial ze to jest choroba jak
kazda ina weneryczna i mozna sie zarazic przez brudny recznik albo w
publicznej toalecie dotykajac klamki a potem przyrodzenia :)))

Kurde nikt jasno mi nie powie.

6. Data: 2000-01-11 09:55:04

Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruq <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
> [...]
> kazda ina weneryczna i mozna sie zarazic przez brudny recznik albo w
> publicznej toalecie dotykajac klamki a potem przyrodzenia :)))

Kurcze ludzie odpowiedzieli na ile takie zarazenie bylo mozliwe
(prawdopodobne) a Ty co chcesz uslyszec? Ze przyprawila Ci rogi? Jesli jest
chociaz jeden procent prawdopodobienstwa ze zarazila sie np w toalecie
publicznej to po co sie sugerowac odpowiedziami i szukac dziury w calym -
mysle ze jesli ufasz swojej Pani to sam najlepiej wiesz jak bylo.

Pozdrawiam
Basia

7. Data: 2000-01-11 10:17:37

Temat: Re: Odp: Kłykciny konczyste jak to mozna zlapac?
Od: Kruq <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie nie wiem jak jest....
A temat natury zdradzila-nie zdradzila poruszamy na grupie seks
moderowana bo tam jest na to miejsce.

8. Data: 2000-01-11 10:33:52

Temat: Odp: Odp: Kłykciny konczyste jak to mozna zlapac?
Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora