Re: Kobea, rącznik i rdest Auberta - można to gdzieś jeszcze dostać i posadzić ?

1. Data: 2001-05-18 12:07:05

Temat: Re: Kobea, rącznik i rdest Auberta - można to gdzieś jeszcze dostać i posadzić ?
Od: "T.A.P." <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Kobea - piękna, ale z bliska. Ciemne liście i ciemne fioletowe trąby -
to daje mały kontrast.

Ja kobeę posadziłam na balkonie w kilku doniczkach, mam już ok. 10 cm
sadzonki, ale .... aż 3 m. długości???
Pani w sklepie ogrodniczym, poleciła mi ją na balkon. Ale mam pytanie, czy
można ją "skierować" do góry, mąż mi może sznurkami do balkonu wyżej
przymocować, ale ma to sens??????

pozdr. Teresa P.

2. Data: 2001-05-21 08:30:33

Od: "AKA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja kobeę posadziłam na balkonie w kilku doniczkach, mam już ok. 10 cm
> sadzonki, ale .... aż 3 m. długości???

- W moim ogrodzie urosla naprawde do 3 m.

> Pani w sklepie ogrodniczym, poleciła mi ją na balkon. Ale mam pytanie,
czy
> można ją "skierować" do góry, mąż mi może sznurkami do balkonu wyżej
> przymocować, ale ma to sens??????

- Mozna dac ja do gory. Sasiedzi beda mieli ladnnie obrosniety balkon.

Pozdrownienia
Alicja

Bambus
wyprawa do szkolki Zymona