Kobiety?!

21. Data: 2005-12-28 16:47:09

Temat: Re: Kobiety?!
Od: "Ryszard" <r...@a...wytnij.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szyderca!" <n...@z...xorg.pl> napisał w wiadomości
news:ey12j8jn69g8.dlg@szyderca.pl...

> Zamknij parszywa morde i przestan mowic w ten sposob bo mi jebie po oczach
> to twoje pizdoglowie.

Chyba źle zrozumiałeś koleś.
Przeczytaj raz jeszcze mojego posta
.
.
.
Przeczytałeś
.
no to jeszcze raz żebyś zrozumiał
.
.
a teraz szybciutko do lekaża podleczyć to co jeszcze zostało z muzgu

22. Data: 2005-12-28 16:53:44

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więc to nieprawda że kobiety lgną do gejów?

Prawda, ale tylko do tych subtelnych...

Pozdrawiam,
MAG

23. Data: 2005-12-28 18:55:03

Od: Szyderca! <n...@z...xorg.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Dec 2005 17:47:09 +0100, Ryszard napisał(a):

> muzgu

nie rozumiem... z czego

--
Do piekła!

www.grono.net: Szyderca! GG: 7526231
alt.pl.zbluzgaj - grupa dobra w ryj! szyderca!@!zbluzgaj.xorg.pl
*Podaj mi swoje kordy na OGame, a powiem ci jakim jesteś człowiekiem*

24. Data: 2005-12-29 11:59:57

Od: "Ryszard" <r...@a...wytnij.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie rozumiem... z czego

Z muzgu koleś, i to nie jest błąd bo MÓZGU to ty nie masz !

25. Data: 2005-12-29 12:08:54

Od: Szyderca! <n...@z...xorg.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Dec 2005 12:59:57 +0100, Ryszard napisał(a):

> Z muzgu koleś, i to nie jest błąd bo MÓZGU to ty nie masz !

Pizdowate tlumaczenie sie z tego, ze nie zna sie pisownia słów, ktore sie
używa.

26. Data: 2005-12-29 12:32:37

Od: "Ryszard" <r...@a...wytnij.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie zna sie pisownia słów, .

Czego się nie zna ? Problemy z odmianą ? Ucz sie chłopcze bo niedługo matura
!

27. Data: 2005-12-29 12:37:00

Od: Szyderca! <n...@z...xorg.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Dec 2005 13:32:37 +0100, Ryszard napisał(a):

> Czego się nie zna ? Problemy z odmianą ? Ucz sie chłopcze bo niedługo matura

Postaralbys sie bardziej jesli nie chcesz zeby kazda sensowna kobieta darla
z ciebie lacha. Dalej kurwa, powiedz jakis inny tekst niz ten, ktory
codziennie slyszych od kolegow w przedszkolu.

28. Data: 2005-12-29 18:23:38

Od: "Iks" <g...@n...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szyderca!" <n...@z...xorg.pl> wrote in message

zmień se nick na "słaba pizda"

29. Data: 2005-12-29 20:50:47

Od: "Ryszard" <r...@a...wytnij.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z ciebie lacha. Dalej kurwa, powiedz jakis inny tekst niz ten, ktory
> codziennie slyszych od kolegow w przedszkolu.

Sorry nie wiedziałem, że jesteś sensowną kobietą, ale skoro wydaje Ci się że
jesteś to niech tak będzie. Nie ma czego się wstydzić. Tylko powiedz jak
teraz masz na imię, Tomka - głupio brzmi.

Obiecuje nie będę więcej karmił TROLA !

30. Data: 2005-12-29 21:20:28

Od: Szyderca! <n...@z...xorg.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Dec 2005 21:50:47 +0100, Ryszard napisał(a):

> Obiecuje nie będę więcej karmił TROLA !

I kto to kurwa mowi?

--
Do piekła!

www.grono.net: Szyderca! GG: 7526231
alt.pl.zbluzgaj - grupa dobra w ryj! szyderca!@!zbluzgaj.xorg.pl
*Podaj mi swoje kordy na OGame, a powiem ci jakim jesteś człowiekiem*

gazetka z "psychiatryka"
Re: jak odzyskać miłość - czy naprawdę ją zabiłem??
pieniadz i renoma
Ludu, mój ludu... hmm... znaczy się człowieku...
Czy zwierzeta mysla?