Kobiety rocka

51. Data: 2012-11-13 01:47:09

Temat: Re: Kobiety rocka
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-11 22:21, Ikselka pisze:

> [...]
vwrel

elated

elated

elated

elated

> No nie myśl, że tu odkryvoami sypnęłaś

Ilu _piosenek_ można wysłuchać w ciągu sześciu minut? :P

52. Data: 2012-11-13 02:48:39

Od: pIOTER <g...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-13 02:20, Aicha pisze:

> Właśnie sobie odpaliłam płytkę Peepshow Siouxsie. Kurczę, po prawie 15
> latach pamiętam niemal każdy dźwięk!
> Ach, te klimaty maturalno-wczesnostudenckie. I nieodżałowany Beksa...
> A na drugim miejscu Wiewiór Wiernik, przewodnik po punku :)

Stevie Nicks

http://www.youtube.com/watch?v=hwnS_cGfaj4
http://www.youtube.com/watch?v=hJUnacRw0_8
http://www.youtube.com/watch?v=_Y_fK7Tt9o0
http://www.youtube.com/watch?v=sprbKBkTj0w

53. Data: 2012-11-13 10:16:55

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 13 listopada 2012 02:00:07 UTC+1 użytkownik Aicha napisał:

> No cďż˝, ja w glamrocku nie gustujďż˝.

wlasnie, ja tez nie.

54. Data: 2012-11-13 11:11:43

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lis, 02:22, Aicha <b...@t...ja> wrote:

> [...]
> wśród czworonogów lew jest najsroższy, a wśród wężów drakon najdzikszy,
> to żadnego z nich nie można porównać ze złą kobietą. (Piotr Komes)

To pewnie the pretenders znasz...................
http://www.youtube.com/watch?v=64EiCKD1eQU&feature=y
outube_gdata_player

55. Data: 2012-11-13 13:55:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Nov 2012 01:58:25 +0100, Aicha napisał(a):

> No cóż, ja w glamrocku nie gustuję.

Ja gustuję w SUZI.
(by XL)

56. Data: 2012-11-13 14:00:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Nov 2012 02:16:55 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> wlasnie, ja tez nie.

Ale co Wy się tak szufladkujecie?
(by XL)

57. Data: 2012-11-13 14:16:13

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 13 listopada 2012 15:01:33 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Ale co Wy się tak szufladkujecie?
(by XL)

na to co jest dobre, i na to co jest do d.... -niczego

58. Data: 2012-11-13 14:17:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Nov 2012 06:16:13 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> (by XL)
>
> na to co jest dobre, i na to co jest do d.... -niczego

To które z Was jest do niczego?
3333-)
(by XL)

59. Data: 2012-11-13 22:40:21

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 13 listopada 2012 15:18:06 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> To które z Was jest do niczego?
>
> 3333-)

od razu wiadomo co jest klasa transfinalna, a co jest nieprzewidywalnym continuum w
skalarnych przestrzeniach.

60. Data: 2012-11-13 22:48:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Nov 2012 14:40:21 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> od razu wiadomo co jest klasa transfinalna, a co jest nieprzewidywalnym continuum w
skalarnych przestrzeniach.

To znaczy KTÓRE z Was?
(by XL)

Wy czerwone ateuchy
niechaj nuta i rzeka przełamią przełamią
Nareszcie odpowiednio traktują katoli, kiedy w PL?
Jednak Chiron ma najwiekszego na grupie.
Prof.Brzezinski