Kobiety wolą drani?

11. Data: 2009-12-10 10:33:36

Temat: Re: Kobiety wolą drani?
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message
news:hfqi5t$kkp$1@news.dialog.net.pl...

cytuje:
"Jak widać, drań ma wiele zalet. Nie tylko łaskawie pozwala kobiecie darzyć
go uczuciem czy dbać o niego, ale na dodatek chroni ją przed widmem nudy. No
bo czyż jest coś bardziej ekscytującego niż przeżywanie skrajnych emocji,
będąc na przemian ubóstwianą i rzucaną? Ucieczka przed złymi panami w
niebieskich garniturach, uganiających się za ukochanym draniem też z
pewnością stanowi lepszą rozrywkę, niż gotowanie obiadku dla mężusia w
sobotnie popołudnie."

aaaaaaaaaaa, i tu sie zgodze :))

Tylko ze to powyzsze to wyobrazenie drania. Dobrego Drania :)

Bo co gdy Dran ma 3 kochanki?
I bije?
I nie ma go w domu 3 tyg.?
I kasy nie daje, tylko pozycza?

Wtedy to jest juz Zly Drań? :)
Czy TAKIEGO drania chca wspomniane kobiety? )

Duch

12. Data: 2009-12-10 10:35:13

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
e.googlegroups.com...

"
To jest atawizm!
Przypuszczalnie kobiety podswiadomie "szukaja" dobrych genow.
A kto przez cale wieki gwarantowal wieksze szanse na przetrwanie?
I na splodzenie i wychowanie potomstwa?
Super wojownik, albo przywodca stada.
"

Z Wojownikiem sie zgodze. Racja.
Tylko jeden drobiazg: Dran to nie Wojownik!!
Dodatkowo Dran i Wojownik to nie "ktos do opieki".

Zaczynamy wrzucac wszystko do jednego gara.
W sumie jednak te niescislosci maja swoj sens, mysle :))

Pozdr,
Duch

13. Data: 2009-12-10 10:36:32

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobiety-dranie wybierają facetów-drani <= gdy mają wybór
Gdy nie mają wyboru biorą co się nawinie: drań/nie_drań,
albo pozostają singlami.:)
"Każda potwora znajdzie swego amatora" :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> "Iza" <k...@p...onet.pl> wrote in message
k.googlegroups.com...

14. Data: 2009-12-10 10:43:16

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wolą kogoś, przy kim nie będą czuć się "więźniami", z kim
nie będą doświadczały poczucia "ograniczania".

Postawione przed wyborem: brak poczucia, że jest się dla kogoś
"najważniejszym", "wszystkim", oraz brak poczucia, że jest się
"uwiązanym", "ograniczanym" przez związek [w którym zwykle
występuje przy tym silna zazdrość] - wolą to pierwsze.
Niektóre wchodzą w takie związki z premedytacją traktując je
jako "epizod", "etap".
Tak to działa.

Niektóre kobiety są jak zwierzęta. ;)

Niemniej dotyczy to wszystko części kobiet, nie wszystkich.

--
CB

15. Data: 2009-12-10 10:52:59

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Gru, 11:06, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

m.googlegroups.com...

> [...]
> Albo czemu szukasz "cieplego ciala" na forum.
> I kogo w koncu kreca jakies stare ropuchy.
> Rzecz dotyczy dziewczyn w wieku zniwnym.
> Czyli jak mowisz "ruchawic".
> Do rozgrzewania zimnych stop,
> wystarczy elektryczna poduszka.
> Ma te przewage, za nie mowi.
> A kiedy nie jest juz potrzebna
> to mozna ja odlozyc na polke.
>
> J-23 itede...
>
> Nie będę klasyfikował twojej Sryli.
> Mogę oprzeć się na swoich kontraktowych - eks chce cały czas mojego powrotu,
> ta wypierając się - działa cały7 czas na rzecz utrzymania mnie przy sobie,

Trochu sie pocieszasz!
Kazdy to czyni, jak mu d...odpada.
Ale, dla mnie to jest efekt braku alternatywy,
takie uporczywe pilnowanie, slubnego.
Podam przyklad idiotyczny, ale znamienny:
- zniwna Doda jakos nie trzyma swoich samcow uporczywie przy
swojej ....
bo ma do wyboru, i koloru, w zapasie caly zestaw.

J-23 itede...

16. Data: 2009-12-10 11:04:54

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Gru, 11:35, "Duch" <n...@n...com> wrote:
> [...]
>
> Zaczynamy wrzucac wszystko do jednego gara.
> W sumie jednak te niescislosci maja swoj sens, mysle :))

No tak, bo jak wiadomo wojownik rozdaje slodycze,
i darmowe obiadki diednym i bezdomnym.
Zas do walki z wrogim przeciwnikiem uzywa glownie perswazji.
W sytuacjach krancowych, nadstawia drugi policzek.

J-23itede...

17. Data: 2009-12-10 11:07:28

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Gru, 11:56, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

c.googlegroups.com...

> [...]
> bo ma do wyboru, i koloru, w zapasie caly zestaw.
>
> J-23 itede...
>
> Trywializacja i daleko idące uproszczenie.

rozwin mysl, mistrzu dialektyki nidopowidzianej

J-23 itede...

PS.reszta wieczorem, robota czeka, juz pisza jedna reka na jdnej
klawiturze drug nadrugiej

18. Data: 2009-12-10 11:25:55

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> świadomie poświęca wszystko za tę jedną chwilę poczucia zwycięstwa nad
> innymi chętnymi: "To mnie wybrał. Jest MÓJ!"

Tez tak mysle, tez tak napisalem.
Tylko jaka rada?
Stlumic pragnienie ciezko, trzeba to jakos przerobic,
przetworzyc... na mniej destrukcyjne..
Duch

19. Data: 2009-12-10 11:50:20

Od: Hieronim <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ODnia 09-12-2009 o 21:34:43 Iza
<k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]'Jak to jest, że nie docierają do nich uwagi, że miły kolega z
> sąsiedztwa, co to nigdy nie kopnął kota, nie dmuchał w żabę, nie
> strzelał z procy, nie podstawiał koleżankom nogi, nie ciągnął ich za
> warkocze i nie strzelał ze stanika jest znacznie lepszym kandydatem do
> ich ręki?

Otóż - to nie jest prawda;) Po pierwsze, koleś co dmucha w żaby, kopie
koty i robi te wszystkie brzydkie rzeczy wcale nie musi okazać się
gorszym draniem od tego, co w życiu takich świństw nie zrobił. Wręcz
przeciwnie, na ogół okazuje się po prostu normalnym, kochającym mężem,
w dodatku z jajami, bo nie jest jakimś mięczakiem czy maminsynkiem,
tylko zna normalne życie. Po drugie - kobiety wolą "drani" w sensie
"podrywaczy", opisanych słowami poniżej. I to jest oczywiste: z samej
natury kobiecości wynika, że najlepiej czują się z takimi "draniami".
Tylko przy nich potrafią poczuć się prawdziwymi kobietami: uwodzonymi,
pożądanymi i namiętnie kochanymi. Że krótko? A która namiętność może
trwać długo? Namiętność nie ma nic wspólnego z wiecznością. Nie da się
namiętnie kochać swojej żony po kilku latach, można ją kochać ot tak,
po ludzku, żeby było miło. Ale seksownie już nie będzie, chyba że
kobieta sobie to wmówi, co na ogół jak widzę ma miejsce... W sumie
dobry mechanizm obronny, który pryska natychmiast, gdy taka żona
spotka na swojej drodze prawdziwego drania i nie zdzierży:)

> [...]Przykładowy drań myśli tylko o sobie, strzela ironicznymi
> spojrzeniami na prawo i lewo oraz uwodzi kobiety tylko po to, by je po
> chwili rzucić[...]

No a po co się uwodzi kobiety? Przecież wiadomo, że nie po to, żeby z
nimi pozostawać:) Jak ktoś jest uwodzicielem, to na pewno na jednej
nie poprzestanie, bo co to za przyjemność? Po co wkładać tyle wysiłku
w uwodzenie, żeby skończyć na tym cały sezon (ba! - życie)? Nuuda. A
że kobiety uwielbiają być uwodzone, to czemu mówimy o draniu? To
rodzaj faceta, który dostarcza kobietom tego, co potrzebują:
namiętności. Co najwyżej można mówić o głupich kobietach, które
wierzą, że taka namiętność może potrwać długo. Gdyby nastawiały się
tak samo, jak drań: na szybką, intensywną przyjemność i nowe doznania,
nie byłoby mowy o żadnych draniach i byłoby pełne zrozumienie. A że
musi być margines niedomówienia, bo taka dosłowność kobietom nie
odpowiada, to potem powstają nieporozumienia i legendy o draniach.

Pzdr,
H.

20. Data: 2009-12-10 14:07:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Dec 2009 01:21:29 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> Rzecz dotyczy dziewczyn w wieku zniwnym.
> [...]

Jak te żniwne - pożniwnie też, nie?
:->
--

Ikselka.

Temat:
PANIOM
POLOWANIE NA...
zamieniłbyś swoją kolację na odpadki z wal-martu?
AICHA