Kobiety wolą drani?

41. Data: 2009-12-11 11:46:42

Temat: Re: Kobiety wolą drani?
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hieronim" <h...@g...com> wrote in message
news:791a2c8e-9909-488a-a4b7-ed3804dec4d6@r24g2000yq
d.googlegroups.com...

To co napisales jest dla mnie ok,
tylko ze dla pokazales ze dran jest draniem bo podrywa, uwodzi.
Ale czy na pewno o to tu chodzi?

Poprzednio wspomniany dran ignoruje i gardzi kobieta. Odrzuca.

Nie to ze sie czepiam, po prostu temat jest dosc zlozony.
A kazdy widzi tego "drania" inaczej.

Pozdr,
Duch

42. Data: 2009-12-11 13:07:32

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Gru, 12:37, "Duch" <n...@n...com> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

.googlegroups.com...

> Wojownik staral sie obronic swoja ukochana przed niedzwiedziem.
> Drań ucieknie, na odchodne jeszcze okradnie konkubinie broni i pieniedze.
>
> XL ma racje.
> Wiem, nie bedziesz chcial tego przyjac do wiadomosci.
>
> Pozdro,
> Duch

"Wojownik staral sie obronic swoja ukochana ...
Ktora ukochana, i jaki wojownik?
Bo jesli spojzec, w aspekcie historycznym,
to dany wojownik na ogol mial kilka zon,
pare branek, i niemala liczbe niewolnic.
Czesto zdarzalo sie, ze i tak wolal niewolnikow.
Np. Aleksander Macedonski, nota bene super wojownik,
byl zadeklarowanym gejem. Jak z reszta wiekszosc starozytnych Grekow.
Uwaza sie ze Czyngis-chan superwojownik,
mial niezliczona liczbe kobiet.
Podobno co ktorys czlowiek zyjacy wspolczesnie posiada geny tegoz
Czyngis-chana,
bo tak wielu pozostawil potomkow.
Pierwsi krolowie Polski z dynastii Piastow rowniez posiadali po kilka
zon.
Ich wojowie czas spedzali na ogol na pijanstwie burdach i na
powiekszani liczby swoich naloznic.
I tak mozna bez konca...

Mnie jest wszystko jedno, bo jak zwykle nie identyfikuje sie z
omawianym tematem.
Raczej staram sie o obiektywizm.
Jednak dalej uwazam ze facet tzw. "krol zycia", ktory ma wiele
sukcesow na roznych terenach swojej dzialalnosci,
ma na ogol wiekszy dostep do kobiet. I jest dla nich bardziej
atrakcyjny niz dajmy na to urzednik Poczty Polskiej.
Z calym szacunkiem dla w/w wymienionych.
Jakis super prof. chirurg, albo wybitny artysta, albo super
menager....
To sa wspolczesne odmiany takich wojownikow.

A czy rzeczony wojownik jest szlachetny, czy nie w swoim postepowaniu,
to inna sprawa...

J-23 itede...

43. Data: 2009-12-11 16:51:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Dec 2009 12:37:14 +0100, Duch napisał(a):

> [...]
>
> XL ma racje.
> Wiem, nie bedziesz chcial tego przyjac do wiadomosci.

Żaden drań nie chce :-)
--

Ikselka.

44. Data: 2009-12-11 16:56:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Dec 2009 05:07:32 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> [...]
> To sa wspolczesne odmiany takich wojownikow.
>
> A czy rzeczony wojownik jest szlachetny, czy nie w swoim postepowaniu,

Na tę przydługą, nie na temat epistołę, odpowiem: masz pojęcie o wojowniku,
jak pieczona kura o pikniku.
--

Ikselka. //z wojownikiem wreszcie w domu

45. Data: 2009-12-11 18:52:15

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Gru, 17:56, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> jak pieczona kura o pikniku.
> --
>
> Ikselka.  //z wojownikiem wreszcie w domu

Jak zwykle cholera wie o co ci chodzi.
Na ogol w kazdej twojej wypowiedzi jest jakies trzecie dno.
Ze teka jestes przystojna, bo ze inteligentna to kazdy widzi.
Ale jak sie domyslam pewnie masz na uwadze rozne kodeksy honorowe
wojownika.
Gdyby ci wojownicy byli tacy akuratni, to zadne kodeksy nie bylyby
potrzebne.

J-23 itede...

46. Data: 2009-12-11 18:52:59

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Gru, 17:51, XL <i...@g...pl> wrote:

e.googlegroups.com...

> Żaden drań nie chce :-)
> --
>
> Ikselka.

Alem slodki...

J-23 itede...

47. Data: 2009-12-11 19:00:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Dec 2009 10:52:15 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

0yqe.googlegroups.com...

> Jak z reszta wiekszosc starozytnych Grekow.

...którzy pustoszyli potem Europe i nie tylko, zostawiajac slady
genetyczne.

I to znaczy, że byli dla nich atrakcyjni???

Powtarzam pytanie: a one dla niego?

Uczciwość i postępowanie fair to cecha wojownika. Inaczej jest pospolitym
bandytą.

> Jak zwykle cholera wie o co ci chodzi.

O kurę, która z racji własnego upieczenia, o pikniku, na którym występuje
jako danie, siła rzeczy pojęcia żadnego nie ma.

> Na ogol w kazdej twojej wypowiedzi jest jakies trzecie dno.

Ja tylko tak pytiam :-)

> Ze teka jestes przystojna, bo ze inteligentna to kazdy widzi.
> Ale jak sie domyslam pewnie masz na uwadze rozne kodeksy honorowe
> wojownika.

Pisane i niepisane.

> Gdyby ci wojownicy byli tacy akuratni, to zadne kodeksy nie bylyby
> potrzebne.

Sa potrzebne, żeby zamaskowanych drani odsiać, co to pod maską wojownika
chieliby zdobyć ich terytoria.

--

Ikselka.

48. Data: 2009-12-11 19:15:23

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Gru, 20:00, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> Ja tylko tak pytiam :-)

> Pisane i niepisane.

> Sa potrzebne, żeby zamaskowanych drani odsiać, co to pod maską wojownika

ad.1 jestem przekonany, na podstawie roznych zrodel, ze jednak byli
atrakcyjni
np. za gladiatorami podazaly rzesze Rzymianek

ad.2 czy one dla niego? czasem akt seksualny mial wymowe pewnej
symboliki,
np. uzaleznienia, podleglosci... vide prawo pierwszej nocy w Polsce
szlacheckiej.
stosowane honorowo i zgodnie z zaleceniami zwyczajowymi.

ad.3 kiedy wojownik jest jeszcze wojownikiem, a kiedy draniem - to
jedynie cienka i watla linia podzialu

ad.4 kazdy jest jakims podmiotem bioracym udzial w "komedii ludzkiej"

ad.5 niektore dosc restrykcyjne, jak np. bushido

ad.6 prawdziwa cnota, prawoscia i uczciwoscia, sama sie obroni

J-23 itede...

49. Data: 2009-12-11 19:47:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Dec 2009 11:15:23 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

000yqe.googlegroups.com...

> ad.1 jestem przekonany, na podstawie roznych zrodel, ze jednak byli
> atrakcyjni
> np. za gladiatorami podazaly rzesze Rzymianek

Za mundurem panny sznurem?
Gladiatorzy raczej byli na z góry przegranej pozycji seksualnej i nie
tylko, żtp...

> [...]
> szlacheckiej.
> stosowane honorowo i zgodnie z zaleceniami zwyczajowymi.

Nie wiem, co ma owo "prawo" do atrakcyjności męskiej oraz do wojownika, no
ale to ja :->

> ad.3 kiedy wojownik jest jeszcze wojownikiem, a kiedy draniem - to
> jedynie cienka i watla linia podzialu

Cienka i czerwona, co?

> ad.4 kazdy jest jakims podmiotem bioracym udzial w "komedii ludzkiej"
>
> ad.5 niektore dosc restrykcyjne, jak np. bushido
>
> ad.6 prawdziwa cnota, prawoscia i uczciwoscia, sama sie obroni

Ale nie ta durna, choć też potrzebna część samiczego terytorium wojownika.

> J-23 itede...

itede.
--

Ikselka.

50. Data: 2009-12-17 18:52:50

Od: Muzykant <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:
> ich ręki? Dlaczego nie są w stanie wyciągać wniosków z doświadczeń
> poprzedniczek i jak ćmy krążą wokół świecy paląc sobie skrzydełka?
> [...]

http://www.youtube.com/watch?v=EVcyNANK5cY
http://www.youtube.com/watch?v=15S0g8pG6HU&feature=f
vw

Muzykant

Temat:
PANIOM
POLOWANIE NA...
zamieniłbyś swoją kolację na odpadki z wal-martu?
AICHA