Koc

11. Data: 2006-03-07 14:59:05

Temat: Re: Koc
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Marski" <m...@o...pl_BEZTEGO> napisał w
wiadomości news:duk6q8$3bf$2@inews.gazeta.pl...
> [...]Jakas francuska nazwa. [...]

Carre Blanc? Szczęśliwie zlikwidowali sklep w mojej okolicy, zanim zdołałam
sama siebie przekonać, że dwie stówy to nie jest dużo pieniędzy za ręcznik w
żyrafki ;)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

12. Data: 2006-03-07 17:51:17

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Marski napisał(a):
> Poszukaj, w centrach handlowych bywaja sklepy wylacznie z poscielowymi
> sprawami - koce, koldry, poszwy, reczniki. Jakas francuska nazwa. Piekne
> rzeczy, cenowo juz niezbyt. Przykladowo recznik kapielowy 2mx0,8m
> kosztuje ok 200pln. Za to jest jak z filmu reklamowego o luksusie.
> Gruby, piekny, i wogole.
> Koce tez maja po kilka stowek. Dla mnie to troche za drogo, ale moze dla
> ciebie nie.

Nie wpadajmy w panikę . Mój najśliczniejszy ręcznik kąpielowy
supergruby, mechaty i w ogóle kupiłam za 17 zł w Tesco na wagę. Niestety
był jedyny pośród cienkich ścierek.
A jakisc zas temu moi rodzice dali za roc 100 % wełna w Biedronce ok. 50 zł.
Szukaj okazji !
Magdalaena

13. Data: 2006-03-07 18:32:16

Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę kupić kilka kocy. Stare, wełniane - już dożyły emerytury. Zaglądam do
> sklepów a tam akryl i "polar". No może poza tymi "kołdrami" wełnianymi, które
> w wersji paskudnie jednostronnej nosza miano koca :(.
> I co ja mam kupić? Nie znam tych wyrobów, nie wiem jak sie sprawują, nie wiem
> co powinnam wybrać. Prosze o radę.

Mojas kol. małżonka nabyła dwa koce wełniane w sklepie gdzie sprzedają ciuchy na
wagę. Dała jakieś śmieszne pieniądze. Po wypraniu sztuki nówki. Grube,
cieplutkie. Można spytać maszych kotów jak ktoś nie wierzy. Tomek

14. Data: 2006-03-08 08:56:45

Od: " Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał(a):

> Carre Blanc? Szczęśliwie zlikwidowali sklep w mojej okolicy, zanim zdołałam
> sama siebie przekonać, że dwie stówy to nie jest dużo pieniędzy za ręcznik w
> żyrafki ;)

A to nie, podziękuję za ten sklepik :)

15. Data: 2006-03-08 08:59:56

Od: " " <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalaena <m...@w...pl> napisał(a):

> Nie wpadajmy w panikę . Mój najśliczniejszy ręcznik kąpielowy
> supergruby, mechaty i w ogóle kupiłam za 17 zł w Tesco na wagę. Niestety
> był jedyny pośród cienkich ścierek.

A znasz może tajemnicę, jak kupiś ręcznik, żeby się nie okazał niechłonny
zupełnie? ostatnio zdarzyły mi sie takie całkiem pulchne i wodoodporne :( 100%
bawełna.

> A jakisc zas temu moi rodzice dali za roc 100 % wełna w Biedronce ok. 50 zł.
> Szukaj okazji !

Ba, szukam.

16. Data: 2006-03-08 09:02:20

Od: " Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek <k...@v...pl> napisał(a):

> [...]
> wagę. Dała jakieś śmieszne pieniądze. Po wypraniu sztuki nówki. Grube,
> cieplutkie. Można spytać maszych kotów jak ktoś nie wierzy. Tomek

Moja koleżanka , nie małżonka zanabyła przecudnej urody szlafrok za 15 PLN, a
ja szałową kurtke skórzana za 13 PLN.
Ale to nie znaczy, że mnie sie uda kupić koc, albo szlafrok /a rozglądam się
/, niestety. :(

17. Data: 2006-03-08 09:06:05

Od: " Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

RTJ <r...@p...com> napisał(a):

> To naprawde w sprzedazy juz nie ma tradycyjnych koców welnianych ??
> Nie chce mi sie wierzyc....

Tradycyjnych nie ma, te cio są niby kocami, przypominają niegdysiejsze futerka
sztuczne, a mnie się marzy taki tkany, kraciasty.....
Moje dziecko zachomikowało jeden taki, już dziurawy, i nie chce za chińskiego
boga pozbyc się. Musi coś w tym być :)

18. Data: 2006-03-08 09:06:14

Od: " Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

19. Data: 2006-03-08 09:10:00

Od: " Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) napisał(a):

> Hmm... u mnie się nie mechaci, ale to może wpływ tych sierściu... znaczy
> kotów. A grubość zależy od rodzaju materiału. Możesz kupić sobie sama
> polar 300, złożyć potrójnie i zrobić z niego koc ;)

Wszystko zależy od materiału. Większość tych kocy "polarowych" to koło polaru
nie leżało. Prawdziwy polar sie nie mechaci i wcale nie musi byc gruby by
trzymał ciepło, polaropodobne - tak.

20. Data: 2006-03-08 09:14:53

Od: " Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zora <z...@N...gazeta.pl> napisał(a):

Dziękuje za rady, ale nie piszecie nic o akrylach. Bywja różne: tkane i
dziane, takie futrzaste, z odrobina wełny.....
Ma ktoś?

Wiosenne porządki ... balkon i kwiaty (Wro)
a parkiet w wawie - moze ktos?
Limit ulgi remontowej - pytanie
Rozmiar rury kanalizacyjnej
Pralka na ciepla wode czy grzalke?