Re: Kochana grupo - pomocy!

From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kochana grupo - pomocy!
Date: 07 Oct 2002 16:25:48 -0700

"Pyzol" <p...@s...ca> writes:

> "Kamfora"
> P.S. Chodzi o cos, co sprawi przyjemnosc, a nie "byle zbyc".

no to taki prezent musi byc dostosowany do osoby.

to bedzie co innego w zaleznosci od tego co lubi ten ktos, kogo chcesz
obdarowac.

dla jednego radoscia bedzie okreslony CD z muzyka, dla innego ksiazka
(bardzo konkretna), moze jakas gra komputerowa a moze jakis ciuszek, a
moze bizuteria.. rany, lista jest dluuuuugasna.

ja nigdy takich problemow nie mialam, moze dlatego ze osoby, ktorym
wreczam prezenty znam na tyle dobrze ze wiem, co by im sprawilo
przyjemnosc.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net