Re: Kochana grupo - pomocy!

From: "Mania" <m...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kochana grupo - pomocy!
Date: Tue, 8 Oct 2002 03:59:36 +0200

"Nina M. Miller" news:m28z19bzlv.fsf@pierdol.ninka.net...

> no to taki prezent musi byc dostosowany do osoby.

to już rozumiem problem :)
nie chcesz wypuszczać syna z "gołymi rencami w gości",
a nie za bardzo znasz upodobania tychże;

więc tak
zdaje mi się, że w Polsce już nastąpiło nasycenie gadżetami
i przemysłem pamiątkarskim, ale nadal dużym powodzeniem cieszą się
produkty markowe - alkohole, słodycze, ciuchy, kosmetyki;
przedmioty zużywalne, nie zbierające kurzu, ciekawostki z zakresu
gospodarstwa domowego
ogólnie sytuacja wygląda tak, ze rynek jest nasycony wszelkimi dobrami,
ale nielicznych tylko stać na to, by sprawić sobie coś extra (np. nowy
technologicznie garnek) w Polsce o wiele rzadziej wymienia się sprzęty
gospodarstwa domowego i ciuchy niz. na zachodzie, częściej wypisują się pióra
i oszczędza się na środkach ostrożności (np. kask rowerowy)

to taka ogólna charakterystyka, jak mi cos jeszcze przyjdzie do głowy to dodam

pzdr
Mania